{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eBay???
  • #1   25. jan 2012 Jeg handler rigtig meget fra ebay, både i Tyskland og England.
    Man skal bare huske altid at kigge på de bedømmelser sælger har fået og er de på 98% og derover har jeg ingen problem med at handle med dem.
    Jeg har tilmeldt mig Paypal for at være 100% sikker på jeg ikke bare mister pengene men indtil videre har jeg handlet sikkert nok de sidste 4 år. Også selvom jeg engang imellem ikke kan betale via PAypal men må overføre istedet.
    Jeg holder mig dog som regel fra USA og andre ikke europæiske lande medmindre jeg har regnet told, skat og moms ud forinden så man ikke ryger bagover.

• #2   25. jan 2012 helt samme som Janni H! smiley
    handler også kun fra Tyskland og England. Holder mig laaangt fra Kina og USA!

• sara s
    sara s Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 9
    #3   25. jan 2012 Jeg har handlet på ebay mange gange og altid fået, hvad jeg har betalt for.

Det sikreste er at oprette en paypal konto og betale den vej igennem. De fleste sælgere, acceptere paypal. Nogen vil endda helst klare betalingen den vej.

Jeg har kun gode erfaringer med at handle på ebay

• #4   25. jan 2012 Mange tak for svar smiley Hvor lang forsendelses tid har jeres ting taget? smiley

• #5   25. jan 2012 Følger lige med:-)

-Hvorfor ikke Kina, nu har jeg bestilt noget der for et par uger siden og venter lidt på det, men ja..?

• #6   25. jan 2012 Jeg har købt et par ting derinde.
    Købte et macbook batteri fra Kina, det gav jeg 200 kr for inkl porto, og det koster 1100 i danmark, så tog chancen. Det virker fint her 2 år senere.
    Har også købt et par stigbøjler fra USA. Tog igen chancen og skulle heldigvis ikke betale told. Har også købt svarowski sten til billige penge.
    Der gik vel et sted mellem 1 og 3 uger før jeg fik mine ting.

• #7   25. jan 2012 jeg har bestilt 40 gange fra hong kong de sidste 5 måneder og jeg har kun oplevet at 1 ting ikke kom, og der fik jeg pengene tilbage fra sælgeren.. bare kig efter de top-rated sælgere smiley

• #8   26. jan 2012 Forskellen på at handle fra USA/Kina og Tyskland/ UK - er at der ofte kommer told på fra de første to lande, derfor kan det man har købt godt gå hen at blive meget dyrt. Især ting fra Kina kan man godt regne med næsten altid bliver taget i tolden smiley

Jeg har selv ca. 400-500 handler bag mig inde på ebay. Er også blevet snydt et par gange hvor jeg har købt noget som ikke er kommet frem. Hver gang har jeg fået pengene retur via Paypal, så det er en rigtig god ide at bruge dem som betalingsvej.

Når jeg fx køber noget som er fra UK/england kommer det som regel indenfor en uges tid. Nogengange endda inden for et par dage..

Det vigtigste for at handle sikkert på ebay er efter min mening:
    Benyt kun sælgere der har mange handler bag sig.
    Benyt kun sælgere der har en feedbackprocent på over 98-99%
    Sørg for at det bliver sendt med track&trace.
    Brug Paypal hver gang du skal betale.

• #9   26. jan 2012 Hvis du køber for under 80 danske kr. fra USA og kina så tager de den ikke i tolden smiley

• #10   26. jan 2012 LGJ: ja men det er incl. Porto hvilket jo koster lidt fra udlandet smiley

Kommentér på:
eBay???

Annonce