L*RTE SKOREKLAME!!! ;D L*RTE SKOREKLAME!!! ;D
Ej hvor er jeg bare ved at være træt af den sko-reklame der køre i banneret foroven her på HG!
Hver gang jeg er inde og læse en tråd i en gruppe, og jeg så klikker på "nye hændelser", så gemmer den sig bag ved banneret7reklamen så jeg ikke kan se den alligevel, og må klikke ud på forsiden eller ind på profilen for at se nye hændelser? -,-' (Belastende!)
Andre der har samme problem i aften? ;P
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 420
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Ja den reklame er skide træls, og de har alligevel herre skod service derinde, hvis du spørger mig. Endnu en grund til at reklamen pisser mig af.
Men gå ind på ''forside'' hvis du vil tjekke hændelserne uden den reklame
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.966
Nu har jeg af ren irritation og frustration været inde og slå alle reklamer fra på min com! Utroligt man er nødt til det! :o)
Jeg var også inde på dba.dk tidligere, hvor den begyndte at spille musik da jeg åbnede siden pga en reklame som jeg ikke engang havde rørt med musen!
Og så den der de fx har haft til at køre på baboom i en lang periode, med ham der fodbold-fjolset der står og vifter med en mikrofon og råber op så snart man kom til at røre banneret det mindste med musen. Det var da lige til at blive tosset af! :o) Godt den er væk nu!
Følger: 1 Følgere: 159126 Emner: 80 Svar: 456
Det er selvfølgelig ikke meningen, at bannerreklamer skal forhindrer brugerene i at bruge siden som normalt, og det er altså en fejl fra bannerproducentens side.
Vi beklager selvfølgelig de gener, I har haft - og håber at det ikke sker fremover.
Ligeledes vil vi sige tak til de brugere, der har kontaktet supporten og gjort opmærksomme på problemet.
Mvh. HesteGalleri.dk
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.966
Det skal i have stor tak for! Dejligt at i faktisk gør noget ved det, og ikke bare ignorerer brugerne! :o)
L*RTE SKOREKLAME!!! ;D