fredag den 13. morgen -__-' {{forumTopicSubject}}
hej HG ved godt at det var den 13. i går, men vil da alligevel lige dele min "dejlige" morgen beretning med jer
Det hele startede selvfølgeligt fredag den 14., og som på en hvilken som helst anden fredag havde jeg lige fodret hestene og skulle lige tage de sidste bokse som vi maglede. 4. boks jeg kommer til er en 5 års vallak, viste da godt han kunne være lidt bokssur da jeg gik ind til ham men han plejer bare at lægge øre og evt. true med et bagben. Har lige taget den sidste klat i boksen og skal gå under hovedet ag ham for at komme ud af boksen med den til trillebøren. I det jeg går under ham med bukket ryg vælger han så at gøre alvor af sine trusler og satte tænderne i mit skuldreblad :(... kunne mærke hans tænder lukke sig om min knogle i et sekundts tid eller to inden han giver slip. tror aldrig i hele mit liv jeg har prøvet noget ligende, aldrig nogen sinde noget der har gjort tilnærmelsesvist så ondt. kommer ud af boksen og det næste jeg kan huske er at jeg lige på staldgangen uden for boksen og kan hører en skrige i baggrunden. Efter lidt går det op for mig at det er mig der skriger og forsøger at vride mig om, da jeg ligger på ryggen og på mit skuldreblad. efter lidt tid bliver det svære og svære at trække vejret da min mund bliver fyldt med et eller andet og ligeledes min næse.
efter hvad (jeg tror??) er et par minutter kommer vores stalddreng løbende ind for at se hvad der sker. Det første han gør er selvfølgelig at rive fast i min venstre skuldre (den hesten bed i -__-*) for at få mig op at side. I det jeg kommer og af side kommer det der havde fyldt min mund og næse ud, blod.... Han bliver forståeligt nok noget forskrækket over at den stadig paniskt skrigende mig nu har blodet fosende ud af både næse og bund og smider mig tilbage på staldgangen igen og løber ud igen.
Han har så hentet Poul (stedets ejers mand) og de får mig så op og først nu holder jeg op med at skrige som en stukken gris ;)... måtte så tilbring det meste af formiddagen på deres sofa med en ærtepose på fjæset sammen med at utal af lommeletter for at prøve at få stoppet det dersens f*** blod.
Sikke en hyggelig fredag :(....
Andre der har haft en hyggelig fredag den 13.?
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
har du været til lægen med det der? :S
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.473
jan 2007
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.474
nahj, ikke rigtigt.
SIgne: ved ikke rigtigt helt hvorfor jeg fik næseblod? muligvis at jeg faldt da jeg kom ud på staldgangen, men jeg kan godt få spontane ret kraftige næseblod. Det er dog længe siden jeg sidst har haft det (nogle år siden tror jeg?) men det kunne godt være en dårlig timing af det. Den har fået en flot rød farve og et fint H-aftryk. Den er noget øm, men så længe jeg ikke bevæger armen bagud så er det ikke det store problem i dag
Ferie lyder ikke så dårligt
jan 2007
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.474
dec 2006
Følger: 117 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.300
kogepladen havde brædt i der hus (de er ved a renover og ikk bor i endnu) så nyt til dem og renoversion a skade, og hendes kærestes mobil htc smadret, og der bil gik i stykker... tror ikk rigtig de ku have haft det værre...
håber faktisk hun selv kom ind og skrev
det er virkelig syndt for dem...
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
maj 2010
Følger: 107 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 318 Svar: 1.520
Det hele startede os i stalden, hvor jeg stod og fodrede mine 11 kaniner, da jeg så ser den gigantiske rotte, og skride bange som jeg nu blev skriger jeg og løber mod døren, som jeg self. med lykkelig tanker havde glemt jeg havde lukket, knalder lige ind i og ja besvimer, ligger så der i.. laangtid når man er besvimet. Da jeg så åbner mine øjne igen, er jeg indenfor, min far er taget på arbejde, (bor kun med min far), er på klokken og tænker FUCK!! BUSSEN! Vælger så at rejse mig,, men bliver svimmel og kan slet slet ikke fokuser på noget, besvimer så igen, og knalder hovedet ned i et bord, hvor jeg så får en stor bule, da jeg vågener endnu en gang, ringer jeg til min far og fortæller hvad der er sket, han siger så at der er ingen der har hjulpet mig ind, men jeg kan jo ikke selv været gået!
Senere, hvor jeg så har lagt på sofaen, kommer min far så hjem til middagstid, og ser på mig, jeg helt ligbleg, det første jeg siger er så at jeg vil ud og ride! det gir han mig jo self. ikke lov til, med da han så går ned for at sove, (han har en virkelig dårlig ryg) rejser jeg mig og går ned til hestene, sadler op og smutter ud og rider. Da jeg har redet i noget tid, sætter jeg i trav, hvor naboen så kommer forbi, men er hurtig væk igen, min hest bliver bange og stiller sig til at bukke sindsygt, hvor jeg så ryger af igen, FEEEDT! JEg besvimer så ikke, men kan ikke gå, fokuser, se, eller noget, mærker dog der er noget ved min ene hånd, lidt efter ser jeg hvad det er, og begynder så selv at skriger af grin da jeg opdager det er en nylavet hestelort.
Nu har jeg så brugt det meste af dagen i sofaen, og kan ikke selv gå, skal til læge på mandag, og må ikke ride..
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
jul 2007
Følger: 67 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 249
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.535
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Fik 10 i dekoration for et butiksvindue..
Men modsat fandt jeg ud af at ham jeg var vild med og troede det var gengældt (udfra hvad han sagde) havde fået kæreste på :S
Så min var temmelig blandet
fredag den 13. morgen -__-'