{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OS X Lion (iCloud) opdatering? :-)
  • #1   13. jan 2012 Det er manden der skriver:

Jeg vil klart anbefale dig at opgradere til Lion. Prisen er kun 179,- og du får et hav af fede features, som bla mission control, launchpad og iCloud, for bare at nævne nogle få. Bruger du en MacBook er fullcreen apps helt fantastiske, da du virkelig kan udnytte skærmpladsen, og meget nemt bladre mellem dine fullcreen apps vha. Dit trackpad.
    Udover det er systemet blevet en del hurtigere, og mange små bugs fra snow leopard fjernet.
    Den største omvæltning for nye Lion brugere er den "naturlige scroll" der i bund og grund er omvendt fra normal scroll. Folk der er vant til touchskærme vender sig lynhurtigt til det, og det giver meget mere mening når man tænker over det. Hvis det endelig er helt glat kan man slå det fra, og få normal scroll igen, men giv det en chance, det vil du ikke fortryde.

Mht til iCloud har det stadig lidt småmangler. Bla synkronisere iWork dokumenter kun på tværs af iOS enheder, men macen må ikke være med. Endnu.
    Når det kommer til synkronisering af kontakter, kalendre osv. Så fungerer det perfekt. Tilføj et nyt møde i din iPhones kalender, og det er med det samme at se på din Mac.
    Desuden får du features som Back to My Mac, der gør tillader dig at fjernstyre dine Macs uanset hvor i verden du er, hvis du har flere af dem altså.

iCloud er en teknologi i udvikling og vi kommer til at se mange flere funktioner blive tilføjet som tiden går. Og det er trods alt gratis. smiley
    Desuden får du muligheden for at tage backup af din iPhone til iCloud, så du ikke engang behøver at slutte den til din computer.

Mit råd er Go For It!;) jeg har brugt Lion siden den første beta udkom, og jeg er dybt imponeret. Og til prisen kan man næsten ikke være andet. Prøv at spørge Microsoft hvor meget de vil have for windows 7. smiley

Håber du kan bruge mit svar, ellers skal du være velkommen til at stille spørgsmål.

• #2   13. jan 2012 Tusind tak for svaret.
    Jeg har faktisk været meget tæt på at købe det, men anmeldelserne i AppStore var ikke videre positive, så jeg endte med at smutte ud igen og gå i tænkeboks.

Kritikken lød bl.a. på at Mac'en blev væsentligt langsommere. Er det noget, du har oplevet?

• #3   13. jan 2012 Jeg elsker lion smiley besttttt

• #4   13. jan 2012 Ja der er en del derinde der ikke helt har forstået pointen. Problemet er at Apple har fjernet supporten for powerpc programmer, altså programmer der er skrevet til Mac dengang de ikke havde skiftet til Intel endnu, altså inden 2005, så det er meget gamle programmer der tales om. Netop fordi Apple har fjernet driveene og supporten for denne gamle hardware, er systemet blevet meget mindre og hurtigere. Alle nye programmer siden 2005 er lavet til Intel. Alle.

Udover det er mange af de fejl der tales om ikke Apples skyld, med 3.Parts udviklere der laver plugins til OS X, som på daværende tidspunkt ikke havde taget sig sammen til at opdatere deres program. En fejl der altid opstår når et styresystem opdateres, både i pc og Mac verdenen.

Hvilken Mac sidder du med? Er det alt for gammel kan det være en ide at blive på Snow. Min 4 år gamle MacBook Pro blev meget hurtigere af Lion, ligeledes gjorde min iMac, og min MacBook Air er født med Lion.

Jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke skulle opgradere.:)

• #5   13. jan 2012 Jeg har en Macbook Pro fra sidste sommer med Snow Leopard.
    Det lyder rigtig godt, det er dejligt med konstruktivt svar!

• #6   13. jan 2012 Hva med at spørge her: http://www.macforum.dk/forum/
    Der vil du nok få nogle flere svar. Kan desværre ikke selv hjælpe da at jeg kun bruger windows smiley

Kommentér på:
OS X Lion (iCloud) opdatering? :-)

Annonce