{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spåner
  • #1   5. jan 2012 Hesten står mere tørt, og det er lidt lettere at muge ud... Men man skal bare huske at give dem en del spise halm og hø så!:-)

• #2   5. jan 2012 Det er mere tørt, og nemmere og muge. Men det er dyrt. Til min egen har jeg valgt en tørv/træpille-løsning, som virker fantastisk her. De andre i stalden bruger det også, og de er også enormt glade for det. Nemt og økonimisk smiley

• #3   5. jan 2012 hvad er prisen forskellen kontra halm nogle der ved det ??

• #4   5. jan 2012 De spåner jeg har set koster et sted mellem 60 og 70 kroner pr sæk, og sådan en skal man bruge om ugen ca. Som minimum. Ved ikke hvad halm koster præcist. Kommer an på landmanden og kvaliteten.

• #5   5. jan 2012 ¨Træpiller er bedre end spåner, da de kan vendes og lettere bruges i længere tid, og så kommer de heller ikke til at lugte...

• #6   5. jan 2012 En undersøgelse viser at hesten trives beder på halm ! Hesten er mere aktiv fordi de spiser halmen! smiley Man skal have en stor penge-pung for at have hesten til at stå på spåner! smiley

• #7   5. jan 2012 Jeg er ikke enig i at det kræver en stor pengepung. Hvis man ordner sin boks hver dag for klatter og tis, så lugter den IKKE. Jeg bruger desuden Staldren i bunden 1-2 gange om ugen (kan varmt anbefales). Jeg bruger en sæk spåner (65,-) pr. uge om vinteren og 1 sæk hver 3. uge over sommeren (min går ikke på døgngræs).
    Jeg har prøvet halmpiller, træpiller og hør og er hver gang vendt tilbage til spåner. Det fungere bare bedst for mig og min hest. Han er altid ren, han ligger meget ned og og sover...var ikke vild med at ligge dengang jeg brugte halmpiller, de havde også en sær lugt, så måske det betød noget.
    Jeg elsker duften af spånerne og at de altid er lyse og lækre, og at boksen er super nem at holde ren. Han bøvler aldrig med surstråle eller den slags.

Kommentér på:
spåner

Annonce