{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Gaveideer til kæreste {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige HN'er,

Jeg står i den situation at jeg er bare så dårlig til det med gaver, men jeg er så heldig at være sammen med en super skøn dreng og vil selvfølgelig gerne give ham nogle gaver til jul og til han 18 års her til januar.

Men jeg er på total bar bund og det bliver ikke nemmere af at han siger han ikke ønsker sig noget, at han har fået den bedste gave han kan ønske sig - nemlig mig

Men men men, nu er jeg ikke typen som så bare lader være med at give gaver, så håber i kan komme med nogle ideer til julegave og fødselsdagsgave

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaveideer til kæreste
  • #1   17. dec 2011 hehe for det første - hvor er han sød! smiley Vær du kun glad for at han er så romantisk anlagt at sige sådan til dig smiley

og mht. gaver - ja det dilemma har jeg også smiley jeg har købt enten skjorter, deo, parfume eller biograftur o.l. til min kæreste, og han er blevet meget glad for det hver gang smiley Et gavekort til en tøjbutik eller "interesse-butik" er også en god ting smiley

Lur i hans ting, se hvilke dufte han bruger, se hvad for noget tøj der hænger i skabet og gå ud og se om du ikke kan finde noget spændende smiley 2 billetter til biografen er altid god at have i baghånden, hvis man ikke kan finde på noget ordenligt smiley

• #2   17. dec 2011 Spørg hans forældre hvad han ønsker sig og giv ham det..

Har aldrig rigtig forstået det der kærestegave halløj, at man ikke vil give ham bluser hvis det er det han ønsker sig..
    Det eneste jeg ikke synes man kan give sin kæreste er gavekort..

Men hvad pokker er der galt i at give dem det de ønsker sig.. smiley
    Så hvis han siger han ikke ønsker sig noget, så kan du helt sikkert få noget at vide af hans forældre smiley

• #3   17. dec 2011 Sanne - som du selv siger? Hvad er der galt i at give dem hvad de ønsker sig? Hvad hvis de netop ønsker sig et gavekort til en bestemt butik, som min kæreste har fx?

Det var lidt dobbeltmoralsk det du fik skrevet der... smiley

• #4   17. dec 2011 Lige med gavekort synes jeg det er noget andet.
    Synes et gavekort er så upersonligt på alle måder.. Det er som om.. "ja, jeg havde lidt travlt så du får bare et gavekort"

Det er sjældent en ønskeseddel ikke indeholder andet end gavekort..

• #5   17. dec 2011 Jeg har bestilt en dogtag-halskæde til min kæreste, fordi han mistede sin for 2 års tid siden. Hvis din kæreste kunne brugen noget smykkenoget, eller lommelærke eller noget helt andet så kig på www.kobra.dk Jeg synes de har en masse gode og billige priser, og hurtig levering.

• #6   17. dec 2011 giv et gavekort, efter jul er det det dobbelte værd.

• #7   17. dec 2011 Haha, min kæreste ønsker sig heller ikke noget. Så kedeligt. Han siger han ikke ønsker noget, da han tjener dobbelt så meget som mig, så derfor skal jeg ikke give ham noget.
    Det er da også rigtigt, men stadig, vil jo gerne give ham noget.

Tænkte først på smykker, men det duer ikke med hans arbejde. Han er beslagsmed, så halskæder irriterer ham utrolig meget, når han står bukket forover det meste af tiden, armbånd sidder i klemme mellem hånd/arm og hov, så det duer heller ikke. Så er vi ved ankel kæder, hvilket bare er et NO-GO.

Så jeg er noget frem til tøj.. Ikke så opfindsomt, men brugbart. Tænkte også på noget han an hænge sine håndlavede sko op på, men det er jeg ikke handyman nok til. Hihi.

• #8   17. dec 2011 Til jul det første år min kæreste og jeg var sammen, gav jeg ham en bjørn borg halskæde, fordi den han gik med var for lang (og grim) i svende gave fik han et matchene armbånd af mine forældre.. sidste år fik han et værkstedssæt med alt hvad en mands hjerte begærere (købte den i MI ringen til 800kr) og i år får han et nyt bælte og et par nye sko (:

håber at det var til lidt hjælp (:

GOD JUL smiley

Kommentér på:
Gaveideer til kæreste

Annonce