670 visninger
|
Oprettet:
Hvad betyder et hjerte for dig og definitionen på {{forumTopicSubject}}
Hej -
Hvis du skriver hjerter med en dreng, hvad ville du så sige der menes?
Hvad med mulle, pus og søde m.m ?
Det er fordi jeg diskutere det med en veninde pt .. Så ville hører jeres mening.
sep 2007
Følger: 104 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 23 Svar: 383
maj 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 253
Søde, er noget jeg kun bruger ved personer jeg virkelig syndes er søde og som jeg holder meget af.
skat bruger jeg faktisk næsten aldrig, har kun kaldt en tidligere kæreste det.
Men ord som søde, skat og hjerter er noget jeg syndes af folk idag bruger alt for meget, når det slet ikke burde bruges, og mister derfor lidt sin betydning.
Ligesom at sige Jeg elsker dig, idag er der mange der siger det kort efter de er blevet kærester, for mig er det noget der tager tid og ikke noget man siger til alle
Håber dette kunne bruges
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
til gengæld kan jeg godt skrive et til nogle af de VENINDER der betyder meget, og engang imellem også søde til dem. Men ikke til andre mænd/drenge Det synes jeg ikke man gør.
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.535
skriver da sådan noget til nogle af mine venner
Især en af dem. - Vi skriver hjerter, smukke, dejlige, søde blablabla. osv.
Men vi snakker så også om ALT sammen - heste, fodbold, pik & patter - alting kan vi snakke om, hahaha Så er lidt ligeglad
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 222
som eksempelvis hvis en person har lagt et billede ud, hvor han/hun ser åndssvag ud kan jeg finde på at kommentere at:
"du har nu aldrig været særlig køn" -men på det kan han/hun ikke vide om jeg håner eller konstaterer... så skriver jeg bare i stedet
"du har nu aldrig været særlig køn <3"
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 222
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
Bruger derimod meget søde og pus til gode venner, jeg holder kært - hjerte foregår til en del mennesker, dog for det meste piger.
Når jeg har kæreste på, som nu, skriver jeg kun hjerte til f.eks. Min rigtig gode kammerat af venner, og hvis jeg håner folk for at være sød
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Mulle ovs bruger jeg heller ikke.. Min kæreste bliver kaldt skat, og så heller ikke mere..
Mener som Rikke Blume N, at de mange kælenavne hører teenagealderen til..
Hvad betyder et hjerte for dig og definitionen på