{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad betyder et hjerte for dig og definitionen på
  • #1   29. nov 2011 Skriver kun hjerter til min kæreste (; Og mulle, pus og søde er kun noget jeg skriver, når jeg håner folk lidt xD

• #2   29. nov 2011 når jeg bruger smiley er det til personer som jeg elsker og holder rigtig meget af, og ikke ville kunne undvære i mit liv. så bruger det ikke ove for ret mange mennesker, jeg bruger det kun over for 4 veninder, 1 ven og min mor som jeg står meget nær.

Søde, er noget jeg kun bruger ved personer jeg virkelig syndes er søde og som jeg holder meget af.

skat bruger jeg faktisk næsten aldrig, har kun kaldt en tidligere kæreste det.

Men ord som søde, skat og hjerter er noget jeg syndes af folk idag bruger alt for meget, når det slet ikke burde bruges, og mister derfor lidt sin betydning.

Ligesom at sige Jeg elsker dig, idag er der mange der siger det kort efter de er blevet kærester, for mig er det noget der tager tid og ikke noget man siger til alle smiley

Håber dette kunne bruges smiley

• #3   29. nov 2011 skat, smiley osv. skriver jeg KUN til min kæreste, ikke til andre hankønsvæsner!! og der er fuldstændig af princip, for jeg mener ikke det hører til overfor andre drenge, når man har en kæreste! og jeg vil heller ikke have det godt med at han skrev smiley til andre piger!

til gengæld kan jeg godt skrive et smiley til nogle af de VENINDER der betyder meget, og engang imellem også søde til dem. Men ikke til andre mænd/drenge smiley Det synes jeg ikke man gør.

• #4   30. nov 2011
    skriver da sådan noget til nogle af mine venner smiley
    Især en af dem. - Vi skriver hjerter, smukke, dejlige, søde blablabla. osv.
    Men vi snakker så også om ALT sammen - heste, fodbold, pik & patter - alting kan vi snakke om, hahaha smiley Så er lidt ligeglad smiley

• #5   30. nov 2011 jeg bruger nu oss hjerter hvis jeg håner en person men i en kærlig mening...
    som eksempelvis hvis en person har lagt et billede ud, hvor han/hun ser åndssvag ud kan jeg finde på at kommentere at:
    "du har nu aldrig været særlig køn" -men på det kan han/hun ikke vide om jeg håner eller konstaterer... så skriver jeg bare i stedet
    "du har nu aldrig været særlig køn <3"

• #6   30. nov 2011 -og smukke kalder jeg ALLE, jeg finder smukke, især hvis de er smukke indeni smiley

• #7   30. nov 2011 Skriver kun skat og alt andet man kan forbinde med det, med min kæreste, bedsteven og bedsteveninde - eller rigtig gode veninder.

Bruger derimod meget søde og pus til gode venner, jeg holder kært - hjerte foregår til en del mennesker, dog for det meste piger. smiley

Når jeg har kæreste på, som nu, skriver jeg kun hjerte til f.eks. Min rigtig gode kammerat af venner, og hvis jeg håner folk for at være sød smiley

• #8   30. nov 2011 jeg bruger hverken hjerter eller kælenavne, jeg mener det hører teenagere til, jeg har et ordforråd det bruger jeg i stedet, til at udtrykke mine følelser

• #9   30. nov 2011 Skriver aldrig hjerte til min kæreste.. Bruger det til mine rigtig gode veninder, som betydning af de betyder rigtig meget..

Mulle ovs bruger jeg heller ikke.. Min kæreste bliver kaldt skat, og så heller ikke mere..
    Mener som Rikke Blume N, at de mange kælenavne hører teenagealderen til..

Kommentér på:
Hvad betyder et hjerte for dig og definitionen på

Annonce