{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Må mit navn + årstal være på mine billeder {{forumTopicSubject}}

Jeg kan læse mig til at det ikke må være logo på billederne man lægger her ind. (Logo = noget med Foto, Photo, .dk .com)
Men må mit navn og årstal billedet er taget stå som "logo" på billederne.
Hvis mit nav må stå der må jeg så også skrive Stald Dunkans. Altså Så mit navn står med stor skrift og under det med mindre skrift Stald Dunkans 2011.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må mit navn + årstal være på mine billeder
  • #1   29. nov 2011 Det eneste du må have stående på dine billeder er dit brugernavn (og derfor IKKE "Stald Dunkans", da det ikke er dit brugernavn)

2011 må du nok godt have stående smiley

• #2   29. nov 2011 Tak for svar..
    Jeg kan heller ikke tro at årstal gør noget.

• #3   29. nov 2011 Så hvidt jeg er fprstået, må du gerne have dit navn på.
    Jeg snakkede med en hjælpe admin, der sagde at man ikke måtte have Copyright tegn på, men at jeg f.eks. gerne måtte have mit LHB foto på, så længe jeg ikke reklamerede for en hjemmeside og huskede at skrive i min profil, hvad intialerne stod for.

• #4   29. nov 2011 Jeg har også forstået det sådan at navnet ikke behøver at være dit brugernavn. Til gengæld skal det tydeligt et eller andet sted på din profil kunne ses, at det er dig der bruger lige det navn.

• #6   29. nov 2011 Det er jo tolkning af reglerne under punk 6.1 i brugerbetingelserr der gør udfaldet: "Indgår der billeder i fotoalbums som er markeret med ?copyright? og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, vil hele fotoalbumet blive slettet. "

Med direkte forbindes, regner jeg da med at det også er i orden, at der står forklaring i ens profiltekst,

Kommentér på:
Må mit navn + årstal være på mine billeder

Annonce