{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Pludselig meget hingstet? {{forumTopicSubject}}

Hej Hgér, nu det min tur til lige og spørge jer om hjælp eller bare til at få råd.

Her for 3måneder siden flyttede min hest og jeg hjemme fra, og min hest står det skønneste sted, og han virker til at trives rigtig meget.

lidt baggrundsvinden om min hest:
Han er en herre på 6år med en vågen temperament, en der nemt panikker, men i hen sener med andre heste utrolig underdanig.

Han står i løsdrift med en haflinger hoppe.
i dagtimerne går han på fold sammen med 2 andre vallakker.

Men her den sidste tid er han blevet utrolig hingstet.
dog ikke over for den hoppe han går sammen med, trods hun er meget "se mig jeg er lækker" og virkelig ligger op til at hidse min op, men han er helt ligeglad hende.

Men hoppen der går på hoppe folden har virkelig gjort ham mærkelig, han laver ikke andet end at løbe langs hegnet, og kalde på hende.
når folk skal trække med ham går han og tripper og fnyser, han er ikke svær at holde for han bliver ved siden af folk.

Om aftenen når hestene er kommet på stald, og ham i løsdrift er der ingen ting, men når jeg trekker ham ind i stalden er hoppen der jo, og han står og kalder og snakker til hende om hvis han ikke syntes hun kigger nok står han og stamper i gulvet og ruller "stangen ud".
men han står ud over det stille, jeg har ham ikke i grime og han er ikke bundet han står bare samme sted. ved ikek hvad jeg skal gøre ved ham.

Kender slet ikke min hest længere, har før ham haft hingst men de har aldrig opført sig så "voldsomt"som min hest gør nu, og ja jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Problemet er bare han bruger alt for meget energi på at være hingset har han tabt sig utrolig meget smiley

Skal jeg bare håbe det går over eller er der noget jeg kan gøre?

-Mich-

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Pludselig meget hingstet?

Annonce