Finders der ingen pony games ryttere {{forumTopicSubject}}
eller ryttere i den stil.
Jeg har den her hest til salg (ingen navne da dette ikke er en annonce)
Den er MEGA sød, ingen unoder, kunne aldrig finde på at bukke eller stejle. Den er total trfik sikker og total idiot sikker på en staldgang.
Men denne hest (pony) er der gang i.
den er på ingen måder hidsig men ser den en spring bane eller en stor stubmark er der julelys i øjene på den.
den er tidligere brug lidt som mauitengames hest som den vist var super god til.
jeg har en pige på 10 år som ikke er super rutineret til at ride hende, og hun har også været til stævner med voksenrytter i lc dressu rmed placering (ponyen er kun 5 år)
MEN - alle der kommer og ser den, som efter hånden er mange kan bare ikke ride denne hest (pony)
De kan ganske enkelt ikke finde stop knappen. den læver absolut ikke, men det er somom de ikke kan finde den rigttige kanp til stop og hesten tusser bare videre og videre rundt og rundt i trav .
ud over disse to der har redet hesten fast er vi flere, bla mig selv som nyder at ride en skovtur på hende, ja ALLE kan sku ride den her hest.
nu er mit spørgsmål, eller måske min undren...
når jeg kigger rundt her inde, er der masser af piger der har en hest de både rider lidt små for sjov klub stævner, fræser på marken vil ride lidt pony games og måske ringridning.
mit spørgsmål er prima til jer.
var jeres hest/pony en bov lam krikke da i købte den? eller købte i en frisk hest med krudt i røven eller hvordan?
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
maj 2010
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 361
Så lånte jeg en pony som var MEGET energisk!! Det tog mig cirka 3-4mdr. At lære den at gå et ordentlig tempo, uden at blæse afsted. Den kunne heller ikke galopere, springe osv. Så der var masser af ting den skulle lære.
Så fik jeg min nuværende pony. En lidt temperamentsfuld hoppe, med god tænding. Samtidig også en opmærksom hoppe.
I dressur skal man dog lige op og tænde, før hun får et lækkert tempo, men i springer skal hun noget ned i tempo.
Men til dit spørgsmål så tror jeg det kommer an på om det er førstegangs pony, eller?
For mig var min første pony, meget vigtigt at jeg kunne styre, håndtere osv. den selv.
Nu ville jeg hellere have lidt mere tænding og friskhed:-)
Finders der ingen pony games ryttere