Julehygge med hest {{forumTopicSubject}}
Ja, nu er det jo ret snart ved at være tid til at komme i julestemning - 1. advent er jo nu her på søndag!
Så hvad har i af planer med julehygge med hesten? Hvad laver i på rideskolen? Hvad laver i derhjemme i privatstalden?
Jeg selv skal til at købe lidt godbidder til at stoppe i hestenes julekalender - ja, de ska jo have dem alligevel og jeg ELSKER at åbne sådan en kalender (da hestene ikke selv kan åbne, må jeg jo ^^)
På mit skab har jeg allerede sat en lille lyskæde op, sådan en til batterier, for lyset er taget fra pga byggeprojekt. Så gir det lige lidt lys + hygge.
På søndag er der julejagt hvor jeg skal med sammen med en af pigerne fra gården.
En af de følgende weekender, skulle hele flokken stort set ride afsted på juletur, med varm kakao som pause, halvvejs.
På rideskolen skal der jo være juleafslutning, så der sker også noget der. Skal MÅSKE selv være med og så ska ponyen og jeg lære at slå på tromme
Så fortæl om jeres julehygge =D
nov 2006
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 218
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
Og det er så lidt der egentlig skal til!
Haha, og min mor kom lidt i julehumør af idéen om juleturen, så hun har købt en nissehue med fletninger til den gamle araber dame xD
nov 2006
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 218
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
Men julepynt bliver der ikke så meget af, vi er jo kun os selv i stalden. Så er der også et fristed fra julestads ;D De bliver ikke mere forkælede end de er iforvejen, men de har også luksusvaner. Hvis vi giver dem hø, der ligger på 8, på en 1-10 skala, så rør de det ikke, kun det helt prima enghø gider de.
Julehygge med hest