{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Dressur støvler til spinkel pige ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu besluttet mig for, at spare op til nogle ordentlige dressur støvler smiley

Jeg har for tiden nogle pioneer, men da jeg nu er begyndt at ride stor hest og fået mere dressur inden under neglene vil jeg gerne have nogle "rigtige" dressur støvler.

Jeg har altid været super sart med mine ben og fødder. De eneste støvler jeg har kunne gå med er pioneer fordi de er så bløde. Jeg er okay fra foden op til knæet men det er omkræsen der problemet! Jeg er rigtig spinkel i omkredsen af min læg. Ja nærmest hele benet. Så derfor har stive dressur støvler altid virket bøvlet og irriterende for mig at have på. Og generelt bare er store da de jo - som pioneer - ikke går ind nede ved foden.

Jeg har kigget lidt på nogle De Niro støvler. Både dem her: http://www.danrider.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=92%3Ade-niro-boot-2128&catid=25%3Ade-niro&Itemid=34&lang=sv
- hvor skaftet ikke er helt lige

og dem her http://www.danrider.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=111%3Ade-niro-boot-2334&catid=25%3Ade-niro&Itemid=34&lang=sv

- Jeg ved jo König støvlerne er suveræne. Men de ser utrolig store ud nede ved anklen? Kommer man ikke til at svømme i sådan nogle støvler hvis de ikke sidder tæt om ens ben? eller vender man sig til det? ://

På forhånd tak for hjælpen :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressur støvler til spinkel pige ;)
Kommentér på:
Dressur støvler til spinkel pige ;)

Annonce