Rejste du med Rotary? {{forumTopicSubject}}
Halløj igen igen! :o))
- Nu har jeg kigget på YFU, EF, AFS, Explorius og Rotary..
- YFU er helt umulig .. Man må ikke have haft under 2 i 8 eller 9, hvis man rejser efter 9. Jeg fik desværre i mit halvårs karakter(2/3) i 8, 00 i mundtlig matematik.
EF, skal man have C i ALLE fag. Dvs. 7. Jeg får 4 i tysk, og jeg kan ikke kæmpe mig længere op. Fatter røv og en hak!
AFS har en masse inkluderet i prisen, men 61.000,- er lige lovligt dyrt.
Explorius synes jeg også lige er for meget (50.000), og jeg synes ærlig talt at der ikke er så meget inkluderet.
Rotary havde jeg hørt en herinde fra, at hun blev afvist, både fordi hun var for ung, og fordi hun havde rejst for meget. Hvilket jeg også synes hun har
- Meeen, jeg synes simpelhen at Rotary lyder SÅÅÅÅ godt!!!! Og 24.000 + du får lommepenge ... Jo tak!
- Men til jer der har rejst med Rotary.
Var der bestemte krav med karakterer?
- Hvor "meget" har du rejst?
Jeg ligger på flest 7 taller og enkelte 10 taller .. Har dog også nogle 4 taller..
Jeg har siden jeg var 1-8 år boet i Spanien. For mig har dette ikke været en rejse - men jeg har altid set Spanien som mit hjemmeland, og noget helt alm. ligesom DK og Norge som også er mit hjemmeland. Vi har aldrig taget på "turistrejser" i Spanien.
- Da jeg var spæd/meeeget lille baby, har jeg fået af vide vi var i England og Tyrkiet/Tjekkiet .. Dette er dog ingen rejse for mig = husker det overhovedet ikke, da jeg var så lille.
Ellers har jeg kun været i Norge, hvor min norske familie bor, og engang i Sverige, da vi skulle ud og besøge en avler i et par dage.
Så har jeg "rejst" for meget???
Eeeeeij, vil så gerne, men min "eneste" mulighed er Rotary, fordi det er så billigt, og så meget er inkluderet i prisen.
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 13 Emner: 642 Svar: 5.686
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Troede ikke jeg skulle skrive det - da jeg regner med at folk godt ved hvad jeg taler om, når jeg nævner Rotary, hvis de har rejst med Rotary
okt 2004
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 2 Emner: 225 Svar: 2.447
Min ene bror har rejst et år med Rotary til Argentina, og det var han super glad for
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
okt 2004
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 2 Emner: 225 Svar: 2.447
Rejste du med Rotary?