YES ! :D :D . {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe ledt efter arbejde i en stald, og har her for 2 uger siden udvidet søgningen til udlandet også. Jeg havde så skrevet til nogle forskellige steder, kunne så se at det ene sted havde læst min mail, men ikke svaret ... Blev ret skuffet over ikke engang at få et; "Sorry, You're not the one for us," men sådan er det jo ...
Så i dag var der et hulens langt nummer der ringede til mig, og jeg tænker ikke over det, tager telefonen og siger "Det er Alessandra," hvorefter en mand spørger mig om jeg kan snakke enten engelsk eller tysk. Jeg bliver helt forvirret og siger at det kan jeg da godt .
Manden viser sig så at være ham der har læst min mail og ikke svaret. Han har først sat sig ned og gennemlæst den i dag, og normalt ville han afskrive folk på 17, men med det jeg har lavet før i tiden (mht det arbejde jeg har lavet med heste) har gjort at han meget gerne vil invitere mig ned og lade mig arbejde et par dage, da han meget gerne vil se om jeg passer ind. Sådan som han sagde det, synes han det kunne være virkelig interessant og en fed oplevelse for både mig og dem, hvis nu jeg blev ansat der!
Jeg skal dog lige snakke med min far først!
Jobbet er i Holland (Ekstra plus eftersom hele min svigerfamilie er Hollændere og jeg prøver meget ihærdigt at lære det ******** sprog!) og består i at være rytter (tage ud og konkurrerer, træne heste osv.) samt nogle opgaver i stalden . Jeg er bare så glad lige nu, det er virkelig en drøm for mig, jeg elsker at arbejde i stalden, både det sure, men også det søde! .
Jeg skal dog som tidligere skrevet lige snakke med min far om prøveperioden først . Men jeg glæder mig bare sindssygt meget til at fortælle ham det !
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
Held og lykke med projektet
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Det er først nu det sådan rigtigt er gået op for mig !
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
Held og lykke med det !
jun 2008
maj 2007
Følger: 133 Følgere: 127 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 700
jun 2008
jun 2008
jun 2008
Stedet hedder Reflex Stables og ligger i Overijssel .
YES ! :D :D .