666 visninger
|
Oprettet:
SKUFFET {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har længe ledt efter en part, og for 2 uger siden stødte jeg på en der søgte part til sin hest.. Vi aftalte at jeg kunne prøve ham i Lørdags, og det gik rigtig godt:D
Men der var også en anden der var interesseret i part i ham, så hun skulle prøve ham her i weekenden.. Hun har så fået parten, fordi hun har redet den race mere end mig..
Det er selvfølgelig fair nok, men kan ikke lade være med at blive lidt skuffet, når jeg har ledt efter part i 2½ måned..
Havde lige brug for at komme ud med det..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
Det sjove er faktisk, at jeg inden jeg kontaktede hende her, skrev på en anden annonce (Sindi som jeg rider nu), men der var en anden, der havde været hurtigere end mig, så det var self fair nok. Nogle uger efter jeg blev brændt af, dukkede annoncen med Sindi så op igen, fordi hende, der skulle ride Sindi aldrig rigtig dukkede op, så de skulle finde en ny.
Sindi er simpelthen en af de sødeste heste, jeg nogensinde har redet, så den dag i dag er jeg glad for, at det andet gik i vasken - så forstsæt din søgen. Måske dukker noget ENDNU bedre op!
Held og lykke med søgningen i hvert fald.
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 206
Men må så bare i gang med at lede efter en anden...
<Smartie:
Nøj hvor træls.. Det ville jeg virkelig ikke finde mig i!!
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 79 Heste: 13 Emner: 24 Svar: 1.479
Skal nok selv have solgt min hest og ude at lede efter part. Men har en rideskole knap 4 km. fra mig, så tror ikke det bliver så svært.
Men held og lykke med det hele
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
- men synes nu ikke 2½ måned er så lang tid igen
nov 2010
Elisabeth:
Så er det lige der hvor du nbor i Odense og jeg på vestsjælland..;D
nov 2010
SKUFFET