{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.908 visninger | Oprettet:

Konfirmations sangskjuler til 2 tvillinger HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg har fundet en sangskjuler til min kusine, som brændende ønsker sig en hest. Men det skal hun købe for hendes konfirmationspenge. Så det skal holdes på en gård , hvor min idé kan gøres, så det er godt. Har tænkt mig at købe 2 shetlandsponyer til hende, en som er nogenlunde ridevandt (måske) .. Da de har en lillebror på 4 som godt kan ride på en shetter, derfor var det meningen han skulle komme trækkende med dem to ind i garagen eller sidde på den ene og ride ! smiley

Men har ikke fundet noget til min anden kusine , som ikke er vild med heste, men en masse andre dyr. Har overvejet en lille hunde hvalp , men ved ikke ! smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmations sangskjuler til 2 tvillinger HJÆLP!
  • #1   18. okt 2011 Husk liiige at vende det med forældrene inden du giver dem dyrene, ikke ... ? smiley

• #2   18. okt 2011 Jojo! Men de ved et godt .. Hun har fået lov til at få hest og de har selv gården og det hele! De var lige ve at købe hest , men det er gået i vasken igen . De har lige købt gård og har heste bokse og det hele. De har også hund og de ønsker sig alle en mere hund, som er større. En den lille basse hund de har nu ! smiley

Kommentér på:
Konfirmations sangskjuler til 2 tvillinger HJÆLP!

Annonce