{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikk sove .. ;(
  • #1   15. okt 2011 ja, jeg kan tit ikke sove. Sommetider er jeg vågen i 48 timer i træk.

Men ellers kan du tæller får......

• #2   15. okt 2011 Prøv det der kaldes godnat-the.. Der er baldrian i som virker afslappende og søvndyssende. og så prøv at slukke lyset noget før. din krop er indstillet til at falde til ro som solen går ned, ergo tager det noget tid før der går i ro. Du tricker din krop falskt til at være vågen, ved at sidde og stirre ind i computerskærmen, fjernsynet, sidde ved lamper osv. prøv evt. med levende lys efter 21, istedet for elektrisk smiley og så sørg for at komme op om morgenen og ikke sove dagen væk, selvom man kom sent i seng smiley

• #4   15. okt 2011 det tager en time ca før din hjerne er faldet til ro efter at have set bare lidt tv eller computer skærm

• #5   15. okt 2011 Drik et stort glaas iskoldt mælk!!
    det hjælper altid på mig!:-)

• #6   15. okt 2011 løb en tur smiley

• #7   15. okt 2011 Ingen middags lur og prøv at læse en bog før du går i seng..
    Gå i seng før du bliver overtræt.
    Tænk over om du er stresset over noget og det kan være derfor?
    Hav evt. papir pg blyant til at ligge ved sengen og så skriv alt det ned du ligger og tænker på, hvis der fx bliver ved med at dukke ting op som du skal huske..

• #8   15. okt 2011 baldrian plejer og virke på mig... og ja ellers inge lur midt på dagen, og sørg for at være godt aktiv hele dagen. ingen tv lige inden du går i seng, gå en tur lige inden du skal i seng fx den KOLDE luft kan tit gøre en træt.. og ja ellers er der vist ikk andet end at vente, eller prøv evt og tage en snak med din læge om det

• #9   15. okt 2011 Jeg står altid op inden 10 og ingen middagslure, da jeg så ligger endnu længere og ikk kan sove, men prøver at smide TV & comp. 30 min. inden jeg skal sove smiley

Tak for hjælpen alle sammen!!

• #10   15. okt 2011 Rikke blume - hvordan kan det så være at mange falder i søvn alt i mens de ser tv?

• #11   15. okt 2011 det er fordi vi slapper af når vi sidder og ligger, men søvnen er urolig, og ikke ret god

• #12   15. okt 2011 Hvis det ikk bliver bedre må du snakke emd din læge. men ja sørg for at slukke tv og computer, og gå i seng inden du bliver overtræt.

Og når du ikk kan sove, så læs en bog, i stedet for at være irriteret over du ikk kan sove. På nogen hjælper det at tage et varmt bad. Og varm mælk med honnig synes jeg er godt også.

Jeg Fik noget der hedder Atarax i en periode, hvor jeg højst sov 1 time om natten. Det hjalp, men problemet er det også sløver lidt om dagen.

• #13   15. okt 2011 Sørg for at der er helt mørkt i rummet.. hvis du ikke har mørklægningsgardiner eller lignende kan du evt, bruge en sovemaske.. Jeg kan fx heller ikk sove hvis min kæreste sidder i stuen og ser tv, så hvis der er lidt lyde der forstyrrer, skal du måske prøve ørepropper..
    Husk ingen cola eller andre koffeinholdige/opkvikkende drikke om aftenen.. selv the og kakao er der koffein i, som kan opkvikke når du skal sove..

Kommentér på:
Kan ikk sove .. ;(

Annonce