{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Tøsefjant. ;D {{forumTopicSubject}}

Ja, vi er jo så mange tøser herinde, men det handler jo sådan set kun om heste, (Ikke fordi det gør det mindste smiley ) men kunne vi ikke snakke noget tøsesnak for en gangs skyld? :b

F.eks. Hvordan er jeres tøjstil? Hvor meget tid bruger I foran spejlet om morgenen? Har I <b>kawasaki</b>sko? x( Går I i mærkevarer eller kunne I finde på at købe tøj i f.eks. Bilka?
osv, kom med svar! :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøsefjant. ;D
  • #1   3. aug 2006 jeg skal bruge 30 min om morgene inden jeg cykler i skole,, skal bare lige finde noget tøj(sårn halv moderne cosmo sko-ligner kawasaki- og så børste hår og sætte det op eller noget spise morgenmad og pake skoletaske og børste tænder.. hihi

går ikkk så meget op i tøj, men vil heller ikk ligen noget gammelt lort..

og jeg er sg* ligeglad med at jeg ikk har e vildt go mobil og sådan.. men sådan er jeg bare!

hehe

• #2   3. aug 2006 Finder tøj hist og her. Steder som Vero Moda og H&M. Køber ikke tøj i BIlka, men ønsker mig en everlast man kan få der på tilbud. Jeg bruger ikke specielt meget tid foran spejlet, reder hår, sætter hår og smider noed mascara på. Jeg har et par beige kawasaki, dem er jeg skam meget glad for.. (men det er ikke <b>totalt yndlings :P</b>)

• #3   3. aug 2006 Huha go ide med noget lidt <i> tøsesnak </i> , hehe <b> ;D </b>
    - Ved nu ik med tøjstil , går i det jeg har lyst til xD
    Bruger sindsygt lang tid foran spejlet , lægger nogen gange den sygeste makeup , aldrig i skole uden make up eller glattet hår smiley
    Har 4 par kawasaki sko ;b - 1 par <i> Hvide ' Sorte ' Lyserøde </i> + 1 åar <i>sorte </i> i kort støvle <b> ;b </b>
    - Køber aldrig tøj i Bilka , kun liqe en stropbluse , man lige kunne falde for . Vil ik sige mit tøj er det dyreste mærkevare , da alle mine penge går til det dyreste mærkevare til hestene , haha <b> xD </b>

• #4   3. aug 2006 Mærketøj : ja.
    20 min Ved spejlet..
    og kawasakisko ja..

• #5   3. aug 2006 Køber ikke tøj i Bilka.. Men køber heller ikke kun mærkevarer.. Går i et par skriggrønne kawasaki sko.. Hmm.. Bruger ikke så lang tid foran spejlet om morgenen for jo længere jeg kan sove jo bedre smiley

• #6   3. aug 2006 Kom så ! Vi vil høre fra flere.... ! <b>:P</b>

• #7   3. aug 2006 Hva' med dig, trillo ? smiley

• #8   3. aug 2006 hm <b>:')</b>
    ja det er lidt forskelligt, tror jeg bruger 20 min på at lægge makeup. så kommer bad og alt det med hår og sådan noget, det kan hurtig tage en halv time.
    - med hensyn til tøj der går jeg ret tit i genbrugsnederdele. og syr selv tøjet og sådan. går meget med halstørklæder <333
    og går kun i mine mao sko - all star og mine MEGET slidte grimme kawasaki sko <b>:')</b>

• #9   3. aug 2006 Hehe, ja, det er jo lige det. ;D
    Ja, man kan sige, at min tøjstil er lidt "underlig", for den ene dag kan jeg gå i hængerøvsbukser, - ligesom drengene med stramme bluser/stropbluser, :b og andre dage kan jeg gå i stramme bukser og total store bluser, hehe, og så kan jeg li', at tøjet er anderledes. :b
    Spejlet? Tja, børster tænder, kommer creme i fjæset og sætter hår, ikke mere tid på det. Sover så længe som muligt, så gider ikke stå op for at lægge make-up på. ;D
    Jeg har <b>IKKE</b> kawasaki sko, da jeg som sagt er anderledes, så self skal jeg ikke have de samme sko som alle andre, synes det er federe at have nogle sko andre ikke har! smiley
    Mit tøj kommer fra alle steder, men for det meste Vero Moda (staves?) og H&M, hehe, men kigger da os i drengeafdelingen nogen gange. :b
    Bare sig, at jeg er mærkelig, ved det! xD

• #10   3. aug 2006 Okay. Du er <b>NORMAL ;P</b> haha

• #11   3. aug 2006 bruger mindst 30 min på makeupen og håret , aldrig ud af døren uden glattet hår og makeup . Hehe .
    Mærketøj ? Hmmn , går i det jeg kan lid , Hader de der snobber der kun kan gå i mærketøj og sviner en til hvis man ikke lige gå i det tøj de går i .
    kawasakisko , Ja (: 3 Par . et par hvide , et par sorte og et par mørkebrune , med lyserødt . Hehe .

• #12   3. aug 2006 Camillaaaa - en fra min gamle klasse gør. Gør du det ? <b>:P</b>

• #13   3. aug 2006 min tøjstil er vel meget poppet ? :b har kawasaki sko , og er desværre et 'mærkedyr' .. så nej, kunne bestemt ikke finde på at købe tøj i bilka !! tid foran spejlet?, puha, det kommer helt an på om jeg har en god eller dårlig hårdag ! og så kommer det an på om jeg galtter hår ? :b hvis jeg glatter det og jeg har en god hårdag + makeup, så tager det omkring 1 time! men hvis jeg sætter håret op og det er en god hårdag + makeup, så tager det vel omkring 15-20 min ? smiley
    og med dårlige hårdage, så tager det en smule længere tid ? ;b

• #14   3. aug 2006 Okaa, har ikke været derinde. Men hun er sådan lidt punk med korset og korte nederdele.
    Er også lidt bange for at min stil bli'r FOR poppet smiley

• #15   3. aug 2006 punk = punker*
    Og den var til dig Camilla smiley

• #16   3. aug 2006 og.. hvad med makeup ???

<b> hvor meget bruger i af det ?
    - jeg bruger selv meget lidt i ansigtet, streg, og nogen gange mascara - det kommer lidt an på humøret ? smiley

• #17   3. aug 2006 haha . bryder mig sq ikke så meget om punk eller goth. Men en af mine veninder er lidt punket(hvormod hun jo vil betegne mig som 'poptøs') ..for man skal jo ikke vælge på udseendet ! <b>:)</b>

• #18   3. aug 2006 Engang gik jeg i MEGET enkelt tøj. Dvs. meget sort tøj, med meget sorte øjne og såen. men nu er jeg blevet meget poppet.
    jeg har prøvet lidt forskelligt med tøjstil.
    var ogs engang flipper, det er en fed stil.
    nu er jeg ik så meget flipper, da jeg vælger at skifte over til lidt pop tøs smiley

• #19   3. aug 2006 Sejt taz ;P

• #20   3. aug 2006 Heey !
    Køber IKKE tøj i bilka.
    - Og ja, går i mærkevarer.
    Har 5 par kawasaki sko. - Lyserød, Pink, Beige, Sort, Rød.

PUHA !
    OG foran spejlet bruger jeg mindst 1 time, hver morgen!

• #21   3. aug 2006 F.eks. Hvordan er jeres tøjstil? Hvor meget tid bruger I foran spejlet om morgenen? Har I kawasakisko? x( Går I i mærkevarer eller kunne I finde på at købe tøj i f.eks. Bilka?
    osv, kom med svar! :b

Min tøjstil er sådan meget normal:) Bruger ca. en halv time foran spejlet om morgenen, jeg har kawasaki:) Og kunne ikk finde på at købe tøj i bilka.. hehe

• #22   3. aug 2006
    Hmm, min tøjstil? Tja, for det meste et par ganske almindelige cowboybukser, og en bluse;) Går ikke så meget op i det med tøj og sko. Hvis tøjet sidder fint, og er behageligt at have på, så er det sådan set fint. Om det er mærkevarer eller ej, er mig fuldstændig ligegyldigt! Makeup gider jeg heller ikke....

• #23   1. okt 2009 Øhm.. jeg har nok sådan ikke en bestemt stil, sådan lidt min egen d: som er sådan en blanding af flippet, og så en masse andet xD .. Nej køber ikke sådan mærkevarer, men har nu heller ikke noget bilka tøj..
    Tøjet køber jeg forskellige steder. d: bare jeg kan lide det er jeg 100% ligeglad med hvor det er fra (: . køber da også tøj fra genbrugsbutikker, da meget af det er så sejt!... xD..
    Nej har ikke nogen kawasaki sko d: ..
    Foran spejlet? Hm.. ikke såå lang tid, for børster ikke mit hår særlig tit d; så lægger jeg lige hurtig mascara (når jeg husker det), og finder noget tøj, gerne med masser af farve og mønstre..
    Men det afhænger af mit humør. f.eks idag var jeg ret "kedelig" og ufarverig da jeg var syg og derfor ikke i humør til farver d:
    Wow en lang besked-dims xD haha...

Kommentér på:
Tøsefjant. ;D

Annonce