386 visninger
|
Oprettet:
!kat! - Team den lukkede klikke (bestående af 2) K
12. apr 2006 Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
12. apr 2006 Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
I morgen! {{forumTopicSubject}}
Jubbiii!!!! I morgen kommer Lukka hjem fra sommergræs! Har ikke set hende i 2 uger nu ;p Hun haar tabt sine sko, men hun har det fint, og har taget liddt på. Tager nogle nye billeder af hende! Hun kommer kærester med en vallak på hendes fold, der hedder Tyr. De vil blive helt fortvivlede over at skulle skilles Han vrinsker altid efter hende.. Såå sødt. I skulle se dem sammen!
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Min har også lige haft "ferie". Den kodeledsforvridning hun havde i maj, brød op igen, da vi begyndte at forlange lidt mere af hende efter at hun havde været i genoptræning i en måned.
Nu, 2-3 uger efter hun blev haltfri, er vi nu igang igen. De sidste to uger er hun blevet skridtet og travet en smule, og vi har nu sat det en smule op, og jeg er begyndt at galopere lidt på hende i den her uge
Mega dejlig ! Og hun går bare super, selvom hun ikke rigtig er blevet redet.
Jeg var bare mega nervøs da jeg skulle galopere på hende igen, første gang i mandags :S
Hun havde ikke galoperet under rytter, i en måned og hun har gjordkrampe. Tro mig. Den blanding plejer at udløse kæmpe store krumspring, af en art, så alle beriddere kan ryge lige på snotten ;D - Og jeg har også prøvet det ! Ikke spor morsomt. Før bagefter, når man opfatter hvor sjovt det egentlig må have set ud.
Nå, det var lidt et side spring
Men det er dejlig når de kommer tilbage fra ferie. Man savner det sådan
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
Nårh.. håber da den har det godt nu så Jeg var oppe hos lukka for to uger siden, i nogle dage, og vi var ude og bade.. så hyggeligt. og springe over lille vandløb på stranden uden saddel Orj!, hvor kan min hest hoppe!
I morgen!