445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

irreterende at regler bliver bøjet irreterende at regler bliver bøjet

Hej alle

Jeg har nu lurret markedet længe og undret mig over at der bliver gjort forskel.

For jeg har opfattet det sådan at man ikke må lave annoncer på noget der skal laves pr. bestilling.

Men jeg ser mange af disse, jeg laver billeder, pandebånd osv... og de har været der længe. Jeg undre mig da jeg har fået en mini advarsel om mine hestehårsarmbånd som er LAVET. For jeg må jo ikke lave nogen annonce hvor jeg skriver at jeg laver det. Men hvorfor er det så lige dette ikke bliver taget op?

Eller er der noget jeg har misset der at man gerne må lave annoncer på noget der ikke er lavet endnu?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  irreterende at regler bliver bøjet
  • #1   6. okt 2011 jeg anede så ikke at den regl var pfundet.. den har ikke altid været der...
    - jeg bruger så slet ikke markedet her inde, det er den anden side af sagen..

• #2   6. okt 2011 Det anses for kommeciel salg og derfor ikke tilladt.

• #3   6. okt 2011 HA'erne må ikke som sådan overvåge markedet. At en annonce findes er derfor ikke lig med at den er godkendt. Du kommer nok længst med at sende en PB med link til HA'erne.

• #4   6. okt 2011 Jeg syntes bare det er sjovt. Ja men den hjælper ikke.

Jeg fik engang slettet med at jeg søgte leje bolig med mulighed for opstaldning. Den blev slettet da det ikke hørte til der... nogle uger efter fandt jeg en magen til. Jeg skrev til ha'erne. Men annoncen blev aldrig slettet.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg benytter forummet meget eller hvad smiley Men træls er det.

• #5   6. okt 2011 Jeg kan heller ikke se problemet i at du sælger smykker der allerede er lavet og ikke reklamerer med at du kan lave det for en given pris..

Folk der måske heller ikke regner med at lave en "forretning" ud af det, men har lavet noget hjemmelavet de gerne vil sælge burde der jo heller ikke være noget galt i..

• #6   6. okt 2011 Min annonce er ikke ulovlig da det er lavet på forhånd. Men det der irretere mig at. der er annoncer med ikke forlavet ting. altså jeg laver billeder af din hest for bla bla pris.

Jeg fik en advarsel på at min ann. var på kanten. Nå tænker jeg. Men stadig ser jeg disse annoncer poppe op med ting der ikke er lavet. For jeg kunne også annoncere med at jeg laver dette. Men da jeg jo kender reglerne, og ved jeg bliver overvåget. Ja så vil jeg jo ikke friste skæbnen.

• #7   6. okt 2011 Vist kun en ting at gøre lev med det.
    Jeg er stadig sur over man skal være VIP for at kunne oprette annoncer herinde! Jeg kan gratis oprette åp DBA herinde er jo bare et bedre publikum til lige hesteting. Så derfor nemmere, men nej der skal altid lige tvinges de sidste kroner ud af folk, hvis de kan slippe afsted med det.

Held og lykke med salget af dine armbånd, kan anbefale dig at stille op til div. dyreskuer og andre små arrangementer med hestepiger, de søger tit sådanne ting, som de også kan betale smiley

• #8   6. okt 2011 Ak ja, det er trist det er sådan her smiley

jeg kan anbefale Joras.dk og guloggratis.dk til at sælge på og det er gratis. smiley

Jeg har selv leget med den tanke.

• #9   6. okt 2011 kommercielt salg... hva så med heste? smiley hehehe.. dum regel

• #10   6. okt 2011 Ja og hvad med bedækninger det er jo også kommicelt og opstaldning hø/halm osv....

• #11   6. okt 2011 Jeg må så indrømme, at det nok ikke er her jeg vil vælge hverken at købe eller sælge, da jeg synes her er alt for mange useriøse.

• #12   6. okt 2011 jannie G du har fuldstændig ret. Men der er også en del der er reel. man skal bare sortere dem fra smiley Har da haft en del gode handler her inde. Men min handel er bestemt ikke kun her inde.

• #13   6. okt 2011 kunne en del af VIP betalingen så ikke gøre at man måtte lave kommercielt salg? og så de måske evt fik sit eget forum at gøre de i

• #14   6. okt 2011 problemet er at HG skal være firma frit det vil sige kommecielt salg reelt aldrig vil være noget her. Men det ville jo være en fin fidus at lave en firma vip. Men det kommer nok aldrig til at ske

• #15   6. okt 2011 Jep jeg følte mig også lidt snydt. Da jeg havde betalt vip og satte nogle annoncer ind at noget hjemmelavet udstyr, som så blev slettet et par dage efter. Pga kommercielt salg, fordi jeg kunne lave mere end det jeg allerede havde lavet. Siden dengang har det vrimlet med fuldstændige lignende annoncer, som ikke blev slettet. Hmmm host host forskelsbehandlig host host

Kommentér på:
irreterende at regler bliver bøjet

Annonce