377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

"Godbidder" "Godbidder"

Jeg kom pludselig til at tænke.. Hvis hesten nu skal have en "godbid", af endten den ene eller den anden grund.. Hvilken ville i så give? - en gulerod/æble eller sådan nogle man kan købe i div. hestebutikker?

Og hvad er jeres begrundesle for, hvorfor i bruger netop det i gør?

Mvh. Julie :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Godbidder"
  • #1   5. okt 2011 jeg bruger både gulerødder æbler og heste bolcher. da jeg giver det til mine heste når jeg vil forkæle dem..

• #2   5. okt 2011 jeg bruger bare lige det jeg har, gulerødder, æbler, gammel rugbrød.. mine heste får mineraler som er i hestebolche form så det træner jeg os tricks med
    nogle gange. køber ikke da det er dyrt.. og bruger ikle gobider fast.

• #3   5. okt 2011 Heste bolcher bruger jeg for det meste men gulerøder, æbler osv er slet ikke dårligt..
    Giver ved indlæring til en nyt trick eller sværere øvelser, det motivere min part. Og da jeg stadig er ved at få klikkertræningen helt på plads ryger godbidderne også med der.. smiley

• #4   5. okt 2011 køber tit de billige nede i den lokale ridebutik, eller gulerødder.

men ellers er syntes jeg tjørnhøj mølles urtebolcher, er skide gode, og alle heste kan lide dem syntes jeg. så køber da dem engang i mellem

• #5   5. okt 2011 Når vores rugbrøg herhjemme er ved at være træls og lidt tørt, så tørre jeg det i ovnen i små tern, og hesten er helt vild med de knasende rugbrødstern, som kan holde sig i mange uger efter tørring!

• #6   5. okt 2011 Min får (link fjernet)

Det gør han fordi de er velsmagende, dufter dejligt og er af naturlige produkter. De er uden tilsat sukker, og det må han ikke få.

Derfor er æbler, brød og gulerødder også bandlyst her hos mig! smiley

• #7   5. okt 2011 mine får gullerøder og æbler,og jeg smider dem i deres hø så de selv kan hygge sig med det,

• #8   5. okt 2011 bruger både hjemmebag (hjemmebagt heste guf), gulerødder, æbler, tørret rugbrød og dem fra rideudstyrsbutikkerne..

pt bruger jeg det sidste da jeg til stor hestedag købte 12 poser fra brogården for 100 kr, disse passer størrelses mæssigt, da min hest er lang tid om at tygge selv små ting..

bruger det under al indlæring..

• #9   5. okt 2011 Har altid hestebolcher på mig.. vænnede jeg mig lidt til, da min unghest var helt rå da jeg fik ham og skulle have en masse ros hele tiden.. hehe..
    Hvis jeg har æbler/gulerødder/gammelt brød derhjemme, tager jeg det med til ham og fersker er han også vild med.. Jeg giver ham bare hvad han kan li smiley Han får altid noget når jeg henter ham fra folden, lidt når jeg strigler og så når vi har redet.. evt. et hestebolche når jeg siger farvel smiley Han tigger heldigvis aldrig.. Min gamle hest kunne ikk tåle at få godbidder, så tiggede hun konstant..

• #10   5. okt 2011 Vi har 5 æbletræer så det er oplagt at bruge det .. Men dog får de ikke mere end 5-7 æbler om dagen .. Kender en der er bager så får tit rugbrød derfra som jeg kan tørre .. Min hest elsker appelsiner og agurk smiley

• #12   29. jan 2015 Gulerødder, æbler og urtebolcher her smiley

Kommentér på:
"Godbidder"

Annonce