{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Glædes indlæg (: {{forumTopicSubject}}

hej Hg.

nu da jeg ved der er nogle der hader disse Glædes indlæg, undskylder jeg på forhånd, men har simpelthen så meget glæde jeg må ud med, da jeg ikke rigtig kan dele den med mine venner da de er anti heste mennesker smiley

Her for 2mdr siden så det egentlig helt sort ud /: jeg er flyttet til Næstved og skulle finde opstaldning til min dejlige vallak, og var ude og kigge på det ene sted efter det andet, og jeg kom bare aldrig ud et sted hvor jeg tænkte her skal min hest bo /:
så jeg gav op og begyndte at tænke over hvad der skulle stå i hans salgsannonce smiley

Så da der var st. hestedag, var jeg ved at melde fra for jeg havde bare mistet lysten til det hele, og ja havde ikke redet i 14dage. men af sted kom vi og det er den mest perfekte ting vi har præsteret, jeg havde en hest der var tæt på i balance stille og rolig, og folk fik lokket mig til at galopere, en ting jeg næsten aldrig gør for føler ikke jeg har styr på det, så min hest løber bare af h til... Men jeg fik den fedeste kortegalop med løse tøjler og det hele (:

Den weekend gav mig så modet tilbage med at kigge efter opstaldning, der gik et stykke tid, men i sidste weekend var jeg ude og kigge på et helt fantastisk sted, hvor jeg så snart jeg kørte ind af indkørslen tænkte her skal han bo, og her vil at trives, så på søndag flytter min hest med mig op på Sjælland (: da jeg fik det hele på plads brugte jeg flere dage på at græde af glæde, min største drøm går i opfyldese, jeg for min røde dreng med mig, i kan slet ikke forstå hvor fantastisk det er (:

og det bedste indtil nu har bare været jeg har glædet mig til at komme ned på Lolland til ham her i går, og så snart han ser mig, vrinsker han bare og står og nikker og er ved at kravle over boksdøren, han skulle bare nusse, der måtte jeg også fælde en tåre :')

nu sidder jeg her med tåre i øjne igen, tænk det endelig lykkedes (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes indlæg (:
Kommentér på:
Glædes indlæg (:

Annonce