{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Epona, hjernerystelse og hestefald ): {{forumTopicSubject}}

Ej, hvor er jeg dog vred!
For laaang tid siden bestilte jeg ÉN måneds abonnement hos Epona for at kunne se ÉN video.

Jeg har ikke været inde på Epona siden den dag, hvor jeg bestilte det.

Nu kan jeg så se på netbank, at de har trukket 60 kroner hver måned fra min konto (!!) ...
Jeg bliver selvfølgelig meget oprevet, da jeg kun bestilte EN skide måned.

Jeg tjekker så min bekræftigelse og finder ud af, at der allernederst et sted står, at de vil trække beløbet HVER måned indtil jeg opsiger det - Hvorfor skal jeg opsige det, når jeg har bestilt EN måned fgs!
Damn, hvor er jeg dog irriteret!!

Nu har jeg så skrevet og klaget, og frameldt mit abonnement, men de trækker mig så også fra næste måned højest sandsynligt "man skal framelde mindst 10 dage før måneden starter" -.-

Som om det ikke skulle være nok, så var der en dum møgkrikke, der knaldede sit hoved ind i mit igår, så jeg har fået en lille hjernerystelse og er totalt dårlig tilpas og ikke har kunnet ride min krikke i dag ):

Da jeg så var ude at lukke hesten ind fra fold var hun pænt meget oppe at køre, hvilket var ret tydeligt!
Alle biler tager hensyn (vi skal trække ned af en lille vej), men så kommer der en cykel samtidigt med en bil, og tøsen på cykel vælger så at drøne forbi min hest med en afstand på 50 cm eller sådan noget - Mirell (hesten) har jo ikke hørt cyklen eftersom den kommer på samme tid som en bil, så hun bliver mega forskrækket over det - hun springer så til siden, men der er en lille skrænt opad.. Hun vælter så og er helt nede at ligge i vejkanten ): !

jeg bliver selvfølgelig mega sur, og råber efter pige på cykel, og så kører hun fandme ind på rideskolen - dvs. hun var hestemenneske!!!!!!!
Gjorde det kun værre, et hestemenneske ved squ godt, at man skal holde afstand, når hesten kommer med halen i vejret, hovedet i luften, fnyser og går og laver passage og hopper rundt.. Æv!!!

Håber ikke hun har fået nogen skader, hun har nemlig stået skadet i over 9 måneder, og vi er endelig startet med genoptræningen ... Der var umiddelbart ingen skrammer, men pga mit hoved kunne jeg ikke tage hende op i hallen og tjekke for halthed osv..

ØV, hvor er det bare en lortedag! ):

Andre med dårlige oplevelser med Epona, eller generelt bare en dårlig dag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epona, hjernerystelse og hestefald ):
Kommentér på:
Epona, hjernerystelse og hestefald ):

Annonce