{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson » X10 Mini Pro
  • #1   26. sep 2011 Jeg har den selv og syntes den er fin nok har ikke rigtig haft nogle store problemer med den

• #2   26. sep 2011 er den svær at bruge nu hvor den er så lille ..

• #3   26. sep 2011 har den og vil gerne skifte den ud, den holder ikke strøm, har haft den inde til rep. 2 gange for samme fejl (strøm, sort skærm og frysning)
    men mange af de fejl der er i min er løst til de nye da mange af fejlene skyldes softwaren...

• #6   26. sep 2011 Jeg har en, og er rigtig glad for den. Jeg har aldrig haft problemer med den, og synes den er nem at finde ud af.

Ja den holder ikke strøm mere end et par dage, men jeg er også meget på nettet med den, og spiller spil. (tror der er sådan med de fleste smart phones, man bruger meget),

skærmen er fin og stor, kan sagtens se hvad jeg skal se, og er vild med kameraet. Tager vildt gode billeder !!!

Tastaturet er smart hvis man skal skrive hurtigt, og ikke har tid eller mulighed for at rette i den intelligente ordbog.

Jeg er glad for min. meget tilfreds. Den bedste mobil jeg har haft.

• #7   26. sep 2011 Jeg er glad for min. I hverdagen er det rart med en lille mobil, den kan nemt være i en lille lomme i modsætning til større smartphones. Den er nem at gå til, og tastaturet er virkelig fedt at have, så er man hverken påvirket af fedtede fingre, skiften mellem sprog og har meget mere frihed under skrivningen. Efter kort tid kan man også skrive lynhurtigt. Hverken skærmen eller tastaturet virker for lille i dagligdagen. Kameraet er nemt at tage gode billeder med i betragtning af mobilens størrelse. Jeg har haft min i 1/2 år, og har ikke haft nogen problemer med den smiley

• #9   26. sep 2011 Synes telefonen i sig selv er meget god, men den har svært ved at holde strøm, skal næsten lades op hver dag :i

• #10   26. sep 2011 Har haft min i 1 år nu og er godt tilfreds smiley Det eneste er, at den er blevet meget ridset bagpå (har den i guld).. og har den altid liggende i lommen alene..

• #11   26. sep 2011 Min røg ud i skraldespanden. Hader den mobil og skal aldrig eje en igen. Har iPhone 4 nu og den er dejlig smiley

Kommentér på:
Sony Ericsson » X10 Mini Pro

Annonce