{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

ja så ligger man hjemme igen... {{forumTopicSubject}}

hehe jeg mødte på arbejde kl 8 men ca kl 10 glider jeg så ned af en rampe som er nystøbt.. tror mit skinneben var drejet hele vejen op til lårbenet, plus jeg gik i spagat. nå men chefen sagde så den anen kollega skulle køre mig hjem. så nu ligger jeg hjemme på sofaen med benet oppe og rimelige smerter hele vejen fra anklen, skinneben, og op i knæet... min mor kigger ind senere, og så tager vi til lægen. hehe

tja det blev da til en kort arbejdsdag hehe hvis man kan se det på den måde.. hehe

hvad laver I andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja så ligger man hjemme igen...
  • #1   26. sep 2011 Puuuuha, det lyder ikke som en sjov omgang:( Jeg ligger også herhjemme med hjernerystelse, samt blå mærker og hudafskrabninger hele vejen ned af den ene side, og en forvridning i nakken, da jeg blev ved et uheld løbet ned af en af hestene fredag aften da de skulle lukkes ind- så føler med dig:) Så hverken skole eller arbejde til mig heller:)

• #2   26. sep 2011 God bedring til jer begge smiley
    jeg havde en kort skole dag så venter på bussen så jeg kan komme hjem til vovsen smiley

• #3   26. sep 2011 Jeg ligger også hjemme med en forstuvet ankel efter jeg faldt på ferie i Grækenland smiley

• #4   26. sep 2011 dejligt at vide at jeg ikk er den eneste der er uheldig..
    tror hende pige der kørte mig hjem fik sig et kæmpe chok, hun stod lige ved siden af mig med en kattekilling som jeg ville ned og sige hej til, tror katten bare blev nærmest smidt tilbage i høet, og så hen og forsøge og hjælpe mig op hehe..
    god bedring til jer andre også

Kommentér på:
ja så ligger man hjemme igen...

Annonce