{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Træne med tømmermænd? :p {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Har lige to lidt mærkelige spørgsmål..

Får man noget ud af sin træning, hvis man træner med tømmermænd?
(ikk sådan voldsomme tømmermænd, men bare hvor man er lidt træt og føler sig lidt smadret)

Og kan man godt træne for meget, så træningen egentlig ikke giver den store effekt eller noget?
- mener nemlig der er en, som engang har sagt til mig, at det fx ikke er godt at træne hver dag, fordi ens krop har brug for hviledage, for at træningen giver effekt smiley

Sidder lige og stener med lidt tømmermænd lige nu, og får helt lyst til at smutte hen i træningscenteret, fordi jeg føler mig lidt "slatten" og tyk på maven i dag, hehe.. (Nok fordi jeg drak i nat + man da lige skulle have en pizza på vej hjem).
Sys ellers lige jeg var ved at få trænet mig til en pæn mave, hvor man så småt kunne ane lidt mavemuskler, men det er ligesom væk nu smiley argh!
Kender i det? Nogen dage er man åbenbart mega oppustet..

God søndag til jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne med tømmermænd? :p
  • #1   18. sep 2011 Tror godt du kan tage op og træne. Det ville jeg selv gøre, bare lad være med at presse dig selv for meget..

• #2   18. sep 2011 Tror ikke der sker noget ved det, men det er nok ikke så rart.
    Jeg har haft personlig træner på, og der trænede jeg ca 3-4 gange om ugen, da man har brug for hvile. Når man træner river man jo musklerne op, og næste dag når de genopbygger sig selv bliver de derfor større (svært at forklare) men derfor er det godt med en hviledag. Men kender da også en der er professionel bodybuilder som træner hver dag, flere timer af gangen.

• #3   18. sep 2011 Du kan sagtens tage op og træne :).
    Det eneste er man ikke skal presse for hårdt på, kroppen bearbejder jo i forvejen den "gift" fra dagen før man har indtaget :). Så man kan godt syntes det hårdt ret hurtig.

og ja man er tit oppustet dagen efter, så træls smiley

• #4   18. sep 2011 Okey, tror oss jeg tager hen og træner inden så længe smiley Så jeg føler jeg får lidt ud af dagen, hehe

Ja, det var vidst oss noget i den stil, jeg fik af vide en gang, med at det var et eller andet med ens muskler. Men har heller ikke tænkt mig at træne hver eneste dag, vil jo ikke være prof bodybuilder smiley Vil bare gerne have en flad mave og have lidt stærkere arme (har virkelig fået Spaghetti-arme efter jeg ikke har redet et helt år). Så 3-4 gange er vel okey.. har heller ikke tid til mere smiley

• #5   18. sep 2011 Man kan sagten træne hver dag, bare det ikke er de samme muskelgrupper man træner hver dag, da musklerne som sagt har brug for at restituere..

• #6   18. sep 2011 Plejer at træne lidt af det hele, når jeg er i tæningscenter. Men var måske en god idé at dele det lidt op, så jeg skiftes til at træne mest ben den ene dag og så mest arme næste gang osv?? smiley eller hvordan gør man det bedst?

Kommentér på:
Træne med tømmermænd? :p

Annonce