Træne med tømmermænd? :p {{forumTopicSubject}}
Hej
Har lige to lidt mærkelige spørgsmål..
Får man noget ud af sin træning, hvis man træner med tømmermænd?
(ikk sådan voldsomme tømmermænd, men bare hvor man er lidt træt og føler sig lidt smadret)
Og kan man godt træne for meget, så træningen egentlig ikke giver den store effekt eller noget?
- mener nemlig der er en, som engang har sagt til mig, at det fx ikke er godt at træne hver dag, fordi ens krop har brug for hviledage, for at træningen giver effekt
Sidder lige og stener med lidt tømmermænd lige nu, og får helt lyst til at smutte hen i træningscenteret, fordi jeg føler mig lidt "slatten" og tyk på maven i dag, hehe.. (Nok fordi jeg drak i nat + man da lige skulle have en pizza på vej hjem).
Sys ellers lige jeg var ved at få trænet mig til en pæn mave, hvor man så småt kunne ane lidt mavemuskler, men det er ligesom væk nu argh!
Kender i det? Nogen dage er man åbenbart mega oppustet..
God søndag til jer
jan 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 867
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Jeg har haft personlig træner på, og der trænede jeg ca 3-4 gange om ugen, da man har brug for hvile. Når man træner river man jo musklerne op, og næste dag når de genopbygger sig selv bliver de derfor større (svært at forklare) men derfor er det godt med en hviledag. Men kender da også en der er professionel bodybuilder som træner hver dag, flere timer af gangen.
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Det eneste er man ikke skal presse for hårdt på, kroppen bearbejder jo i forvejen den "gift" fra dagen før man har indtaget :). Så man kan godt syntes det hårdt ret hurtig.
og ja man er tit oppustet dagen efter, så træls
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.063
Ja, det var vidst oss noget i den stil, jeg fik af vide en gang, med at det var et eller andet med ens muskler. Men har heller ikke tænkt mig at træne hver eneste dag, vil jo ikke være prof bodybuilder Vil bare gerne have en flad mave og have lidt stærkere arme (har virkelig fået Spaghetti-arme efter jeg ikke har redet et helt år). Så 3-4 gange er vel okey.. har heller ikke tid til mere
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.063
Træne med tømmermænd? :p