2 & en halv måned siden nu.. {{forumTopicSubject}}
Vil råde jer til at høre denne sang imens i læser dette!:
http://www.youtube.com/watch?v=jZhQOvvV45w&ob=av2e
2 & en halv måned siden nu..
Og jeg venter stadig,
Venter på at se dig komme trækkende med din cykel, altid glad, og måske med et par frikadeller du lige havde tilovers..
Og jeg savner stadig,
Savner og kramme dig, og høre dig sige ”Neej, hvor er du blevet stor,” selvom du så mig dagen inden. Savner dit dejlige ansigt, og din smukke stemme..
Og jeg græder stadig,
Græder over at have mistet dig, og græder over at der skal gå så lang tid før jeg skal se dig igen..
Græder over at jeg aldrig fik sagt rigtigt farvel..
Og jeg fortryder stadig,
Fortryder at jeg ikke var der sammen med dig da du ikke kunne mere, og at jeg ikke brugte alt det tid jeg havde, med at være sammen med dig..
Og jeg venter stadig på at vågne op fra dette mareridt.
Savner dig min egen, venter spændt på at se dig i himlen..
Dette kræver nok en forklaring.. Min mormor døde af lungekræft for, ja, 2 & en halv måned siden, og jeg savner hende så forfærdeligt! Hun havde været syg i 2 måneder ca, og det startede en uge før jeg skulle konfirmeres, hvilket resulterede i at jeg måtte fejre mit livs største øjeblik uden min elskede mormor.. Mig og min mormor var MEGET tæt knyttet, og hun har tit været som en mor for mig, når min egen mor svigtede!
Mormor? Er sikker på at du er himlens smukkeste engel!
Mvh
Sofie Larsen
Ps. Undskyld stavefejl, jeg sidder med tårer i øjnene..
feb 2011
Følger: 1 Heste: 1 Svar: 1
Min mormor døde for 4 år siden. Efter et sygeforløb på 7 månrder.
Jeg fik fri fra arbejde, så jeg kunne passe/hjælpe hende. Så hum kunne blive i eget hjem i stedet for at være på syghuset og plejehjem.
Vi brugte 7 måneder sammen. Og vi fik et meget tæt forhold til indanden. Men selvom vi fik "lang" tid til at vende os til tanken om, at hun var terminal partient. Så gik tiden alt for hurtigt. Og der var ting vi ikke fik gjort og sagt.
Det første år, var det sværeste og nu her 4 år efter, har mormor fundet et rum/tid i mit liv, så jeg ikke savner hende hele tiden. Men nu kan begynde at tænke på de gode timer og den sværer tid vi oplevede sammen.
et stort kram herfra!!
Mie