{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

At forklarer en voksen mand noget, hvordan?? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sådan at jeg går på efterskole.. Jeg har noget der hedder et Tietzes syndrom - en sjælden sygdom, som heldigvis kan helbredes. Meeeen, det er meget i perioder hvor ondt jeg har. Nogengange har jeg slet ikke ondt, og andre gange kan jeg slet ikke få luft, eller lave noget som helst. Jeg tager 12 smertestillende om dagen, det vil jo så sige; 84 piller om ugen smiley da jeg er blevet opereret så mange gange, er jeg vant til at få meget stærke piller, og derfor skal jeg have så meget. Må dog heller ikke tage ret meget mere, så det dur jo ikke bare at skovle endnu flere piller ned.

- Men problemet er ikke at jeg har den sygdom/syndrom, men at Forstanderen på min efterskole, slet ikke kan sætte sig ind i det. Selvfølgelig skal jeg da forsøge at være med til det meste, men nogengange kan jeg bare IKKE. Det forstår han ikke, det er også fair nok, når han ikke selv har prøvet at have ondt på den måde. Men ved ikke hvad jeg skal sige til ham?? Det er seriøst smertefuldt, og jeg er blevet tilbudt at blive hentet, men det synes han er en dårlig idé. Det er ikke sådan noget der BARE lige går over smiley

Hvad ville I gøre? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At forklarer en voksen mand noget, hvordan??
Kommentér på:
At forklarer en voksen mand noget, hvordan??

Annonce