{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Salg, køb, bytte... Forstår det ikke... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget en del annoncer igennem og ved mange står der "bytter ikke" eller hvis folk spørger om de skal bytte, svarer sælgeren som regel nej jeg bytter ikke... Kigger man flere af Sælgerens annoncer igennem og kommer til købs annoncen står der "søger dette, og jeg vil helst bytte" forstår det virkelig ikke ?????

Jeg havde et dækken til salg/bytte og der var der også nogen der skrev om vi skulle bytte og svarede ja et par gange, men fik svar tilbage "det her bytter jeg ikke med, kun salg, men alt det andet jeg har bytter jeg med" forstår det simpelthen ikke...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg, køb, bytte... Forstår det ikke...
  • #1   5. sep 2011 Jeg har sagt bytter kun til det jeg søger i min søge ann. da jeg ikke gider at kigge ubrugelige annoncer igennem da jeg ved hvad jeg vil have.

Men det kan være noget med prisen osv... eller det er for dyrt at sende noget i den stil vil jeg tro.

• #2   5. sep 2011 det jo klart man ikke vil bytte en vare med nypris på 1000kr til noget med nypris på 150 kr.

verdien af varene skal være det samme ca inden man gider bytte

• #3   5. sep 2011 ~ Mette Bang ~
    Det synes jeg også er i orden, når man skriver at man bytter til hvad der står i ens søge annonce...

Trine smiley
    Hvor kom den lige fra........???

• #4   5. sep 2011 Trine har ret hvis man selv har en vare til 150 og gerne vil bytte den til noget der 1000.- så er det nok et nej man får. plus nogle folk såsom mig selv at hvis jeg ikke kan sælge det bruger jeg det bare. Så på den måde er det et jeg vil sælge vare vare og få cool cash for det

Kommentér på:
Salg, køb, bytte... Forstår det ikke...

Annonce