{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

gave til kæresten {{forumTopicSubject}}

ej hg
jeg har denne her dejlige kæreste jeg skal finde en god gave til.. jeg har 100 kr. at gøre godt med, da jeg i forvejen har købt en hummel deo til ham.

jeg er bare tør for idéer. han interesserer sig for pc og scootere.. han er ikke udemenneske og går ikke så meget op i udseende så cremer og renselotion osv. går ikke. han er ligeglad med hvilken shampoo han bruger så mandeshampoo er heller ikke lige det..

sidste gang jeg gav ham noget, havde jeg lavet noget kreativt hvor jeg havde klippet et klippekort med 10 ting jeg ville give. så kreative ting gider jeg ikke denne her gang.

han er meget striks mht. hans tøj. han vil kun gå i D&G, Björn Borg og Playboyunderbukser. og de er lidt dyrerer end 100 kr.
han er også meget striks med t-shirts.. det skal være det helt rigtige mærke og hvis ikke det er det, så skal den være meget pæn eller være ekstrem behagelig at have på, og jeg kan jo ikke prøve t-shirtsne så jeg ved jo ikke om de er behagelige.

OBS: han er 16 år gammel.

er der nogen der har nogle gode idéer..? alle idéer modtages med kyshånd! også lidt sjov og spas gaver kunne have interesse da han er en meget humoristisk sjæl.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gave til kæresten
  • #1   27. nov 2011 Følger med her i hvad andre har at sige...:)
    -Må jeg spørge hvor lang tid i har været sammen?
    Min eks var nemlig også rigtig underlig angående tøj og at jeg skulle købe det, men da jeg fandt 2 samsø t-shirts på tilbud, var det jo oplagt at købe dem. Han blev rigtig glad for dem og bruger dem stadig (også nu hvor det er forbi) Så hvad med at give det et lille forsøg med sådan noget? smiley


Kommentér på:
gave til kæresten

Annonce