{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Kravlegård {{forumTopicSubject}}

uhh hvor er jeg nervøs, skal ud og køre i kravlegård om en halv times tid, uh jeg ryster helt, men er også mega spændt.

Tænk man tør sætte sig op på den vildeste hest, men er så mega nervøs for at sætte sig ind i en sk*de bil xD

Hvad med jer andre herinde? Nogle der er i gang med kørekortet?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kravlegård
  • #1   18. aug 2011
    Mangler 4 teori timer og 2½ kører time smiley
    Har flere problemer med teorien end at køre.

Kravlegården finder man hurtigt ud af - man kører ikke mere end 40km i timen og ofte kun nede på 20km i timen. Man kører rundt på koblingen.
    Ihvertfald hvis banen ikke er så stor.

Så når man kommer ud og kører 130 på motorvejen er der intet smiley

• #2   18. aug 2011 Ja, vi kørte også kun max 20 i timen - og kun op til 2 gear. Det er nu meget sjovt og man lære sgu hurgtigt det meste.. Jeg måtte holde og vente på nye øvelser et par gange, fordi jeg blev utålmodig. Bak er sjovest! smiley

Jeg ved faktisk ikke hvor langt jeg er nået i det hele efterhånden. Det er kun min kørelærer der har styr på det smiley Men han siger ihvertfald at jeg er dygtig og har fået "Perfekt" et par gange under kørsel, så det skal nok gå alt sammen..

HELD OG LYKKE smiley

• #3   18. aug 2011 jeg har lige fået mit kort for 2½ måned siden smiley det var slet ikke så slemt alt sammen, som jeg gjorde det til smiley fløj lige igennem det hele med flotte resultater smiley bestod teoriprøven med 1 fejl, og jeg var selv overbevist om at jeg sikkert var dumpet fordi jeg var nervøs smiley
    og køreprøven var ekstremt nem, havde et motorsagkyndig som gerne ville hjem til kaffen tror jeg smiley

• #4   18. aug 2011 Jeg er også i gang med kørekortet smiley
    Jeg mangler 3 teori timer, og har indtil videre kørt 11 lektioner.
    Så jeg burde også svært være færdig.

Men Manøvrebanen er INGEN ting i forhold til den "virkelige" verden. (: - Men det hele er slet ikke så slemt, faktisk meget let (:

• #5   18. aug 2011 Dejligt at høre:D

Ja det gik jo super, ingen problemer der. Det var faktisk lidt kedeligt i længden, jeg er en pige der elsker spænding og fart, det gik simpelthen for langsomt:D hehe men fik da meget ros, så det er jo fint nok(:

Kommentér på:
Kravlegård

Annonce