890 visninger
|
Oprettet:
Kravlegård {{forumTopicSubject}}
uhh hvor er jeg nervøs, skal ud og køre i kravlegård om en halv times tid, uh jeg ryster helt, men er også mega spændt.
Tænk man tør sætte sig op på den vildeste hest, men er så mega nervøs for at sætte sig ind i en sk*de bil xD
Hvad med jer andre herinde? Nogle der er i gang med kørekortet?(:
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Mangler 4 teori timer og 2½ kører time
Har flere problemer med teorien end at køre.
Kravlegården finder man hurtigt ud af - man kører ikke mere end 40km i timen og ofte kun nede på 20km i timen. Man kører rundt på koblingen.
Ihvertfald hvis banen ikke er så stor.
Så når man kommer ud og kører 130 på motorvejen er der intet
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.342
Jeg ved faktisk ikke hvor langt jeg er nået i det hele efterhånden. Det er kun min kørelærer der har styr på det Men han siger ihvertfald at jeg er dygtig og har fået "Perfekt" et par gange under kørsel, så det skal nok gå alt sammen..
HELD OG LYKKE
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
og køreprøven var ekstremt nem, havde et motorsagkyndig som gerne ville hjem til kaffen tror jeg
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.496
Jeg mangler 3 teori timer, og har indtil videre kørt 11 lektioner.
Så jeg burde også svært være færdig.
Men Manøvrebanen er INGEN ting i forhold til den "virkelige" verden. (: - Men det hele er slet ikke så slemt, faktisk meget let (:
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Ja det gik jo super, ingen problemer der. Det var faktisk lidt kedeligt i længden, jeg er en pige der elsker spænding og fart, det gik simpelthen for langsomt:D hehe men fik da meget ros, så det er jo fint nok(:
Kravlegård