Hackning på FB? Eller FBs fejl?? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens!
Jeg har oplevet det én gang før, oppe i Norge, hvor det var at min konto pludselig var låst af FB, fordi nogen prøvede at komme ind på min konto, men fra et HELT andet sted i Norge end hvor jeg var(omkring 5 timers kørsel, Trysil..).
Jeg sagde jeg ikke genkender den login, og fik af vide jeg skulle få lavet en NY kode. Hvilket jeg gjorde så.
Det var min hest FULDE(halvt) navn + fødselsdagsdato.. Den var både lang og svær..
- Idag blev min konto så igen låst, fordi der var en i DK i Tranebjerg(omkring 2 timers kørsel fra mig..) der havde logget på via mobil, men FB genkendte ikke mobilen eller mit navn(f.eks så skriver jeg altid hvor jeg er logget fra, jeg har 3 ord, og det er ALTID de samme ord, skrevet på samme måde, og denne person failede åbenbart..)
Nu skiftede jeg den IGEN, til en endnu sværere kode!
Er det FB der har fucket op i den eller er der faktisk en der prøver og hacke min konto?
For jeg må indrømme, sidste gang jeg skiftede skiftede jeg altså til en noget så svært kode.. Og nu igen er den skiftet til en sværere kode.. Men hvad så hvis det sker igen?! Det er jo SÅ møgbelastende, for jeg er ved at løbe ud for koder som er svære og lange, men også nemme for mig at huske..
Mine koder indholder både stort bogstav, lille bogstav, og tal.. Og min kode giver ingen mening, så altså .. IIIH!!
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
jul 2009
Følger: 103 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 355
Nu er det vel forhåbenlig ikke din kode du skriver vel? ;D
jul 2009
jul 2009
og til dig Rosmear Aram og Camilla Munksgaard min veninde har selv oplevet det at FB skrev hun skulle ændre kode og da hun ændrede den virkede det hele igen
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Men derudover har det ikke noget med din kode at gøre. Personen forsøger netop at logge på, men kan ikke skrive din korrekte kode. For at sikre dig mod misbrug låser FB kontoen, og du skal først angive en ny kode for at sikre mod,, at vedkommende evt havde gættet koden
Hackning på FB? Eller FBs fejl??