Hvad synes i min hest er vær..? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Jeg er nysgerrig for at vide hvad i ville give for min lille plag hvis hun var tilsalg (Hvad hun aldrig bliver :D) Men bare for at se hvad folk ville give..
Hun er på min profil.. Men her alligevel lidt info
Navn: Gazella
Alder: 1 år 3mdr
Far Mazzeratti
Mor Baujke Fan Walthe
Race BarockPinto
Højde 150cm pt (Forventet 160-165cm)
Pas: Ja hun har grønt hestepas
Chippet: Ja
Vacc: Ja
Smed: Ja
Hun er sød og nem at have med at gøre hun kan alt hvad hun skal kan og lidt til.. hun kan løfte alle fire ben og kan stå bundet på stald gangen uden problemer, Hun har prøvet at have sadel og hovedetøj på nogen få gange uden hun rykkede sig en meter.. Vi har haft hende med ude og løsspringe 2 gange (efter vi har løssprunget de voksne heste) Hun har ikke sprunget mere end 50 cm eller sådan en ting men tror ikke der er noget hun elsker mere end at springe.. Hun går helt i lagkage når hun kommer over springet. Hun bukker og hopper og springer som en tosset og sidste gange sprang hun faktisk selv over springet, imens vi bare stod stille og så på. Og hun ligger i boksen eller på folden hver aften eller også midt på dagen.. Og du kan ligge dig op af hende uden at hun siger noget til det..
Hun har nogen rigtig fine gang arter.. Hun er begyndt ligeså stille at løsne lidt op.. da hun var mindre var hun lidt stiv.. Men nu er hun utrolig fjeder agtig i alle gangarter..
Hun kan gå til og fra fold uden du skal have fat i hende.. Og hun følger dig rundt på folden som en lille hund..
Vil selv sige at hun er mest frieser da hun har meget lang man og lidt hovskæg og hun er utrolig lære nem.. Havde hende i en longe 1 enkelt gang hvor hun selv begyndte at går rundt omkring mig uden jeg bedte hende om det..
Og jeg har til dags dato ikke kunne finde noget der kunne skrræmme min lille hest..
Vand, træer, hunde, katte, mus, vindmøller, biler, lastbiler, traktore, køer,mennesker, bygninger intet kan skræmme hende.. Da hun skulle flyttes på sommer græs blev vi enige om at trække hende og de andre der ud.. Da det ligger 6 km væk og det ville stresse dem at komme i heste trailer.. Første gange hun kom ud på vejen skulle hun igennem byen og ned forbi alle butikkerne og bustastionen.. Hun vinkede ikke med et øre hele vejen.. Hun var totalt kold.. Jeg havde ellers et godt tag i hende da jeg troede hun ville blive bange.. men der var intet..
Men hvad ville i give for hende hvis hun var tilsalg
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 46
Mvh Casper
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 59
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
jun 2011
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 13
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
apr 2008
feb 2011
Der er billeder af hende på min profil.. Under Gazella De sidste af hende er cirka en mdr gammel eller sådan en ting
feb 2011
Og i min verden er hun verdens bedste hest.. Men derfor er det igen godt at få noget input fra andre.. Men vil nu sige at hun er langt fra spinkel Men kan godt være billederne snyder
Mvh Casper
apr 2008
feb 2011
Er vel mest af nysgerrighed for at se om folk ser den vidunderlige hest som jeg ser
For i mine øjne kan hun jo ikke købes for noget som helst i verden
Men sådan er det jo med ens egen hest
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Mine egne ligger heller ikke højt i værdi.. Tror jeg kan få 10-12000 for den "dyreste" af dem.. Og selvom min gamle pinto var til salg for 9500 (og jeg mente jo at han var mindst 20 værd) gik der næsten et år inden jeg fik ham solgt ..
Til trods for at jeg synes de er deres vægt*100 værd i guld..
Hvad synes i min hest er vær..?