{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyd jeres ponyår mens i har dem.
  • #1   7. aug 2011 Jeg opdagede også lige idag hvor meget "lettere" det ville være hvis man var pony rytter,

Nu er det sådan jeg rider fjordhest og tager jeg til stævner med ham som HEST for jeg dårlig behandling og dårlige procenter
    Min part har lige redet ham til stævne idag som PONY og hun red for samme dommer som jeg gjorder for et år siden bare som HEST og hun red til 60,45% Jeg red kun til 56% på det tidspunkt, det skal lige siges ja hun er en super rytter, men han lå lidt mere stabilt ved mig, men nu har hun også kun redet ham i nogen mdr smiley

• #2   7. aug 2011 Med fare for at lyde gammel:

Det var en fantastisk tid, jeg gad godt opleve det igen.
    Mine forældre var altid med til stævner der og jeg kørte ofte sammen med veninder. Det var super.

Det er bare ikke helt det samme på hest.

• #3   7. aug 2011 Fatter bare ikke hvorfor alle siger det smiley

Nu har jeg redet i 9 år nu, og jeg har 2½ pony år tilbage. Syntes bare mine pony år indtil nu bar har været det rene lort, for at sige det lige ud. Syge ponyer, ingen stævner, voksne som åbenlyst udnytter en hvor andre i klubben ikke griber ind, bagtaling, snyderi, tyveri i klubben af ens rideveninder.

• #4   7. aug 2011 Jeg er så grødefærdig over at jeg har sidste ponyår :(( Jeg har verdens bedste pony som jeg ikke vil af med :((((((

• #5   7. aug 2011 Jeg har dog tænkt mig at prøve hesteklasser på baron.

Jeg har samtidlig også det problem så snart jeg kommer på heste der er over 155-160 skrider mine hofter fra hinanden.
    Er kun 1.58 høj.

• #6   7. aug 2011 Anna. Når du kommer over på hest er det værre.

• #7   7. aug 2011 Det håber jeg da ikke. Dog er jeg blevet fornuftig nok til at sige stop til dem son udnytter en, mens mine veninder stadig ikke da se de bliver udnyttet.

• #8   7. aug 2011 RDH. smiley

Forståeligt.

Men savner bare det med sammeholdet som man har i ponyårene.

• #9   7. aug 2011 Anna, bare det med at kunne slippe tøjlerne i ridehuset savner jeg. Jeg ville blive halshugget hvis jeg gjorde det nu for "nu er jeg jo voksen"

• #10   7. aug 2011 Så har jeg vel aldrig været "rigtig" pony rytter? Kan virkelig høre på mange her inde om deres fantastiske pony år, hvor de har hygget og sagt "idag vil vi ride ponygames" Men sådan har det aldrig været der hvor jeg rider, der bliver der ringet hjem til vores forældre hvis vi ikke rider seriøs ridning. Fordi nogle mennesker mener at ens pony bliver skør i hovedet af at tage en lille galop hen af grusvejen.

• #11   7. aug 2011 Anna; har du overvejet at skifte opstaldningssted/rideskole/rideklub?

Jeg har personligt aldrig redet pony sådan rigtigt, dengang jeg havde min pony red jeg i en lille klub hvor heste og ponyer startede mod hinanden:)

Da jeg var 11 fik jeg min nuværende hest på 167cm og har siden da startet hest, men jeg tror bare at som pony rytter /ung pige er det meningen at man skal nyde sin hest/pony og stedet man rider, ved leg, veninder, ridelejr gode ture og pjat ved siden af alt det seriøse??

Altså selvom jeg er 20år gammel og rider hest pjatter jeg stadig med min hest med useriæs ridning, stubmarker, ride om kamp med bilerne osv, fordi jeg mener det er med til at gøre mit forhold til hesten bedre smiley

Nu står mine heste også hjemme så jeg kan bedre tillade mig sådanne ting smiley

• #12   7. aug 2011 Hmm.. Ja.. Jeg har aldrig redet pony, har altid redet hest, da jeg føler mig bedst tilpas på en hest.. Især når man er 185 cm med lange tænger føles det .. mærkeligt på pony! ;o)

• #13   7. aug 2011 Jeg har dette år tilbage som ponyår .. Men jeg vil altid blive ved at ride min Pony, Hun er en Tinker, og kan sagtens bærer mig. Vi behøver ingen stævner, for at få afvide hvordan det ser ud når vi rider. Så længe vi nyder hinandens selskab når vi er sammen er det nok smiley

Ellers starter jeg bare stævner på min vallak, når han er redet mere op smiley

Men ponyårene er de bedste! Vil da helt sikkert savne dem, hvis jeg en dag ikke rider pony mere..

• #14   8. aug 2011 Jeg savner på ingen måder mine ponyår. Synes det var for pjattet og al for meget fnidder.
    Jeg fandt mig selv meget bedre på en hest, da jeg endelig fik den. Jeg fik faktisk min hest da jeg var 14 år, så har i en tidlig alder vidst, at hesteverdenen var min verden.

• #15   8. aug 2011 Eller begynd at ride Mounted games smiley

• #16   8. aug 2011 selvom jeg har 2 ½ ponyår tilbage bliver jeg nød til at sælge hende nu.
    Jeg er alt for langbenet til hende og hun er en for stør mundfuld til mig.
    vil også savne at ride pony. Især fordi min pony har sådan en hurtig lidt islændergang smiley når jeg rider på andre heste/ Ponyer føler jeg de er dovne fordi jeg er vant til min ponys hurtige gang. Også skal jeg vende mig til at ride hest, som har rummelig gang. det bliver svært tror jeg smiley

• #17   8. aug 2011 Ja, ponyårene var en super tid, men der er INTET der slår glæden ved at ride på hest hver dag! Jeg vil ikke bytte det for noget i verden, og jeg ville ønske jeg var begyndt at ride junior noget før! smiley

• #18   8. aug 2011 Jeg prøver virkelig på at få mine bedste pony år;) har sat mig et mål at jeg skal nå et LD-LC Stævne inden;) Gider bare ikke ride LD da jeg næsten kan programmet fordi jeg har set videoer:I Hehe og så skal mig og Ponsen da også På stranden inden;)

• #19   8. aug 2011 Også er vi dem der aldrig nåede at ride pony (;
    Men har godt hørt at det at ride pony er noget helt andet ..

• #20   8. aug 2011 Nu starter jeg jo ikke stævner så hvem behøver hest hvis man kan passe pony og hyggerider;D Tæhæ!;I

• #21   8. aug 2011 hehe så er der os med stor pony, lille hest 148.. hehe rider ikke stævner så har ikke ponyår.. har faktisk altid redet stævner på heste.. og vores lokalstævner er ikke delt op i hest og pony, før la tror jeg

• #23   8. aug 2011 Jeg har 3 pony år tilbage og jeg rider fjordhest:) jeg ved ikke så meget om det med stævner.. er der nogle der har et link hvor jeg kan læse om det?

• #24   8. aug 2011 Jeg var vild mine pony år, fordi det var fuld af fart og højde.
    Men jeg elsker mine heste år, fordi jeg får muligheden for at starte fra bunden, men min bedste ven.

Kommentér på:
Nyd jeres ponyår mens i har dem.

Annonce