{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stranden (:
  • #1   31. jul 2011 ved mindre der står andet må man ikke ride på de danske strande i sommer perioden, mener det er fra 1 maj til 1 oktober

Hvis man ikke rider når der er andre på stranden og rider lidt væk fra badebroer osv kan JEG ikke se problemet i det... Jeg rider selv ved Følle strand, men der er 1 km fra badebroen et sted vi med heste plejer at ride ud, da det er så langt væk fra badegæster osv at man ikke er til gene, men det vil jo kræve en trailer når du er fra Randers af...

• #2   31. jul 2011 Jeg har samme problem jeg bor i øster tørslev (17km fra randers) Og her er kun udbyhøj strand men den må man heller ikke ride sommerhalvåret, og det er også en rimelig lang tur, og så har vi en fjord med strand som ikke ligger så langt herfra (15min) ridetur men der er sandet bare sumpet :s Det noget øv ellers er der en der ligger lidt fra udbyhøj der har jeg dog ikke været (:

• #3   31. jul 2011
    De fleste steder må man ikke ride om sommeren :o)
    Det er ikke vildt lækkert for badegæster at der ligger en hestepølle midt i det hele fx. eller hvis de er bange for heste og du ikke kan undgå at ride tæt forbi.

Dog ser jeg intet galt i at man rider hen til en strand hvor man ved ingen mennesker er ( de findes ) eller tager ned på stranden kl. 7-8 om morgenen eller om aftenen hvor der ingen mennesker er.
    Så man forstyrre mindst muligt.

• #4   31. jul 2011 kør ud til havet smiley Der må man gerne smiley

• #5   31. jul 2011 Tak for hjælpen (:

Mia J : Hvornår på dagen plejer i så at tage til 'følle' strand ?

Kommentér på:
Stranden (:

Annonce