163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

dækkener dækkener

jeg er lidt i tvivl om hvornår man ligger hvilke dækkenner på hvornår .
hvornår starter man med at ligge overgangs dækken på og
hvornår ligger man så vinterdækken på og
hvornår ligger man så overgangs dækken på igen ?

det skal li siges at jeg aldrig har prøvet at bruge dækken hvor jeg selv skulle finde ud af hvornår de skulle have hvad på

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dækkener
  • #1   26. jul 2011 Jeg tror jeg starter med "bare" at sætter vinterdækken på hvis Aram ikke sætter vinterpels til når det sneer.. ;-P

Men efter min mening vil det vel være sådan i starten/midten af november overgangsdækkenet kommer på også over til vinterdækkenet engang i december, også overgang igen engang i slutter af februar/marts(kommer an på grader osv.

• #2   26. jul 2011 Plejer at starte med dækken i okt og så i midten af november skifter jeg til vinterdækken.. Tror at han fik regndækken på i marts i år og gik uden i april, da vi fik det gode vejr..

Men det er jo forskelligt fra år til år og plejer at gå lidt efter om jeg selv kan gå med efterårsjakke eller om jeg skifter til vinterjakke..

Der har tit været en masse tråde om det forår og vinter, hvornår folk skifter.. Så kan man følge lidt med og se hvad andre gør..

• #3   26. jul 2011 okay tak . det er bare fordi min sætter vinterpels men det er bare så voldsomt så han ikk ligner nogen hest til sidst og det er ikk til at styre og så går der meget lang tid før han ikk har vinterpels mere så vi er helt henne omkring maj før der ikk er så meget vinterpels mere

• #4   26. jul 2011 Jeg klipper altid min inden den får vinterdækken på, så har man ikk problem med det smiley

• #5   26. jul 2011 vil ikk betale for dyrlæge bare for at få man klippet da han går helt amok og skal bedøves når han skal klippes

• #7   26. jul 2011 jeg har kun en fleecetrøje på og nogen gangen en vest uden på indtil jeg skifter over til vinterjakke

Kommentér på:
dækkener

Annonce