1.819 visninger
|
Oprettet:
Jeg vil lære at spille Klaver.. {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger...
Jeg vil lære at spille klaver..
Men jeg gider ikke, at gå til undervisning i det, og alt det der pøjpøj.. Jeg ved man kan lære det selv..
- Men hvordan?o.O
Kender i nogen danske hjemmesider, hvor man kan læse og få viden om det. Og noder?:).
Jeg har selv et keyboard ..
Og til vinter, har min veninde og jeg, besluttet os for at spille en sang sammen, på hver sit..
Jeg lære lidt af hende, ja. Men vil også gerne lære det lidt selv :-).
Håber der er nogen søde mennesker, der vil hjælpe mig lidt
///Stefani Andersen, ...
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Jeg har selv lært mig at spille inden for de sidste par måneder med sådan nogle bøger, og har ikke tal på hvor mange børne sange jeg kan nu xD også lidt My chemichal romance, linkin park, nightmare before christmas og sådan
feb 2010
Følger: 63 Følgere: 62 Heste: 3 Emner: 129 Svar: 219
Ja, det ved jeg :-).
- Men det eneste problem er bare, jeg ved ikk hvor jeg skal trykke. Der står jo ikke tal og bogstaver på klaveret.. Jeg vil kende noderne, vide hvilke toner, jeg skal trykke på..
Hvis du forstår?:-)...
Kristine Bærentz Holst .
Går jeg trykker på linket står der bare '' Desværre, siden blev ikke fundet '' s-:
feb 2009
feb 2010
feb 2009
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Jeg gik til undervisning i 4 år hvorefter jeg holdt en pause på nogle år. Da jeg genoptog det var jeg blevet ret ringe og kunne knap nok læse noder - så jeg har været helt forfra de sidste år og lært mig selv det hele igen. I dag spiller jeg Chopin, Tchaikovsky, Burgmüller, Beethoven osv. dvs. intermediate-advanced niveau. Så det kan godt lade sig gøre at lære det selv
http://www.noder.dk/gehoer-paa-klaver1.html
feb 2010
Min moster har givet mit keyboard væk, og de har ødelagt det ....
Jeg vil lære at spille Klaver..