{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

En sidste tur. {{forumTopicSubject}}

På fredag står den på en sidste tur på dyret, på den dejlige krikke, på Maja. En sidste tur der i dagens anledning skal være godt lang.

En lang tur hvor det er turen der skal nydes, hesten, helheden. En tur hvor jeg ikke skal bekymre mig om at hun bliver bange for noget som helst, ingenting. Jeg kan slappe af, have lange tøjler hele tiden.
Selv når vi rider over, under og ved siden af en motorvej eller på en befærdtet vej. Damen tager det helt roligt.

Håber på at kunne lokke ejer til et par billeder på en mark med mig og dyret. Ellers bliver det kun til af os to.

Gud hvor kommer jeg til at savne dyret. Er godt nok vant til ikke at ride mere end hver 2-3 uge pga. manglende tid.
Men jeg kender jo stedet, menneskerne ( de få der er ), hestene og især Maja. Er tryg der og kender hendes reaktion på alting.

Jeg skal flytte derfor duer det ikke mere. Men må godt stadig komme forbi når jeg kommer hjem, det bliver jo så bare kun i ferier.

Håber på hun lever længe endnu. Hun har rundet 30år, håber hun mindst lever 10år til.
Og håber at jeg finder en som hende igen.

Puha, så sentimental man bliver om aftenen :). Andre der har noget på hjertet de går og tænker på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sidste tur.
  • #1   20. jul 2011 Åha, har fulgt dig og Maja i lang tid. Hvor må det være trist at sige farvel. Håber du får en god tur! :o)

• #2   20. jul 2011 Ja, noget i samme stil Ö .

Jeg lånte en 4 års hoppe den sidste måned på min efterskole og faldt fuldkommen pladask for hende .. Er næsten helt besat af den skøre lille hoppe, sidder og glor salgsannoncer bare for at se om jeg kan finde hende, kigger dagligt på hendes profil bare for at se billeder af hende, og jeg kan ikke engang få migselv til at ændre hendes "status" til 'tidl. hest' ...
    Har bestemt ikke haft hende lige så længe som Maja, og kender hende ikke lige så godt som du kender Maja, men hun gik lige ind og kaprede en kæmpe del af mit hjerte - selv min kæreste synes hun er møghamrende skøn ... Hun har da også efterladt et minde i form af nogle fine bidemærker på hans telefon smiley .

Men jeg håber for dig at din flytning kommer til at gå som den skal - og at du får sagt hej til Maja igen smiley

• #3   20. jul 2011 Jeg skal også have min sidste tur på min dejlige pinto imorgen, da han skal sælges smiley Han er allerede ovre ved den den kommende ejer, men han er stadig min, så skal ud og have en sidste tur på ham imorgen.. Det har aldrig før været så hård at sige farvel til en hest.. Men det er fordi jeg er vant til selv at give slip, Hidalgo blev "taget" væk fra mig.. Han er en vi selv er avlet, så er vant til altid at have ham, han er / var min lille pus.. Mit sidste stævne på ham var i lørdags, og det var også der jeg fik afvide af min mor, at hun ville sælge ham, og at hun allerede havde en mulig køber.. Det er bare så trist.. Men hun får dog ikke lov til at sælge min pony!

Mvh
    Sofie Larsen
    - Hvis du vil, må du meget gerne gå ind og se min nyeste video med mig og Hidalgo? smiley

• #7   21. jul 2011
    Dejligt at komme af med ens tanker ikke? smiley
    Skal nyde turen. At tude bliver det nok ikke til, bare en dejlig lang tur.

• #8   21. jul 2011
    Ih, vejret har lige taget en radikal ændring smiley
    Regn hele dagen.... Ikke et lille bitte ophold...

Så jeg har vist været ude på min sidste ridetur.

• #9   21. jul 2011 Tag den da i regnvejr. (:

Kommentér på:
En sidste tur.

Annonce