19. apr 2005 Følger: 38 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 681
Av av ! :( {{forumTopicSubject}}
Er der nogen andre der har prøvet at blive syet før ?
Nu har jeg prøvet det , og det gør edderrøvme ondt !
nu får i lige hele historien :
mig og min far skulle ordne min com. så jeg kunne gå på nettet ..
min far fik vist et lille flop , for kl. var midnat .
men , så skulle vi ned på mit værelse og sætte det hele sammen . jeg havde dagen før smadret en temmelig stor glas ramme fra et billede , som jeg havde til at stå i en papkasse . jeg rykker så til kassen for at komme til com. men i de jeg rykker com. og vil tage armen ud igen , javer jeg den i stedet ind det her meget store stykke glas , og får en flænge på , jeg citere fra min far : 2-3,5 cm. langt og 2-3 mm dyp .
det lyder ikke videre volsomt , men det var det for mig ! hader blod der bare blopper ud , og dette var totalt åben ! jeg kigger kun en enkelt gang på såret og glasset , kan se blod der på . og vender så hovedet den andn vej , imens jeg tudebrøler og tager mig til armen . min far slæber mig så med op og vi køre til skadestuen , mig og min mor mens far ser efter de små .
vi sidder så og venter og bliver kaldt ind .
de siger så jeg skal vaccineres mod stivkrampe og syet 2 sting .
jeg hader nåle !!! det er simpelthen det værste der findes !
men bliver så stukket 2 gange , og han begynder så at sy . av for den lede det gør fanme ondt !
der går lidt og jeg er så færdig .. heldigvis , og vi køre hjem , og prøver på at sove . da vi kom hjem var kl halv 2 , og 2 inden jeg sov .
lige nu kan jeg godt skrive med den , men det er lidt besværligt , for det er højre arm . men den er stadig lidt øm, og bliver nød til at holde den i ro indimellem ..
puha , for en aften . da jeg blev syet lå jeg kun og tænkte på Walle , der er blevet syet 7 ! sting på balden , efter at have siddet fast i boksen . puha ..
andre der har prøvet at blive syet ?
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.346
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.346
okt 2005
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 177
selvom jeg var i fuld narkose vil jeg ikke ønske for nogen at de kommer til at føle den smerte jeg følte dagen efter....... av av av!!!
jun 2005
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.938
okt 2005
okt 2005
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 890
Det værste var at få dem pillet ud igen da såret var vokset ind i dem og det blev rykket op igen... av!
Det blødte helt vildt da jeg blev ramt men gjorde egentlig ikke så ondt bagefter, tror slaget bedøvede det... heldigvis.
Og så er jeg blevet syet i munden da jeg havde mig en dum visdomstand som vi måtte skære fri af tandkødet og så sy det sammen igen... det var famne ikke sjovt.
Når bedøvelsen stopper med at virke gør det temmelig ondt!
Men dog ikke så voldsomme syninger som mange af jer andre men jeg kender det godt....
Rigtig god bedring herfra
mar 2006
Følger: 29 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 21 Svar: 152
Av av ! :(