{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

At lægge video ind ? {{forumTopicSubject}}

Tager det også 2½ time for jer at lægge videoer ind, det har taget mig 2½ time at ligge en video ind og når den så er færdig starter den forfra!
Gør jeres også det ?
Er så træt af at man ikke kan lægge videoer ind, prøvede for nogle dage siden, og der gjorde den det samme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lægge video ind ?
  • #1   16. jul 2011 Dette har den gjort ved mig i 3 dage nu - det er pisse irriterende når man betaler for det.
    Har skrevet til dem under konakt men intet svar endnu.

Det samme kamera og computer jeg bruger - og filen er ikke beskadiget. Så det er bare træls.

• #2   16. jul 2011 Problemet er sendt til Big admin. Men det tager lidt tid inden de kan svarer.

• #3   16. jul 2011 Men er der flere med problemer må man gerne skrive det her i tråden.

• #4   16. jul 2011 Jeg har også problemer med at lægge video ind. Jeg mener at video uploaderen herinde skriver at serveren ikke svarer... Det kan tage 5 minutter og så stopper den og starter forfra, og det kan tage laaang tid som de andre også skriver. Jeg har forsøgt med både lange videoklip på 2-3 minutter og i går aftes forsøgte jeg med et på 22 sekunder, for at se om det var størrelsen der var et problem. Lykkedes heller ikke...

Jeg kan nemlig heller ikke lægge billeder ind hvis de fylder meget mere end 1mb (ved ikke om der er regler om hvor store filerne må være)

• #5   16. jul 2011 Nej ikke så vidt jeg ved da jeg har lagt tunge billeder ind samt videoere før uden problemere.

Men kan være en fejl i video opload den er gal med

Kommentér på:
At lægge video ind ?

Annonce