671 visninger
|
Oprettet:
nu må det stoppe! {{forumTopicSubject}}
A! gider ikke længere at være træt og ked af det hele tiden, gider ikke at altid give min gamle depression og angst skylden, gider ikke at have dårligt selvværd fordi at jeg vejer 10 kg for meget, og alligevel gå og trøstespise usundt, gå med de forkerte venner og aldrig føle mig god nok.. NU MÅ DET STOPPE! jeg vil have ryddet op i mit liv, min livs stil og have mere energi! jeg må få ryddet op i min fortid og ikke bruge så meget tid på folk der slet ikke har fortjent mig!!! er der nogen der har nogle tips og ideer eller andet?:D.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 782
mar 2008
Følger: 98 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 47 Svar: 354
apr 2008
Følger: 590 Følgere: 709 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.956
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 2.675
maj 2006
Følger: 181 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 94 Svar: 559
apr 2007
maj 2006
Følger: 181 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 94 Svar: 559
nov 2008
Følger: 25 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 223
Kender en som har været igennem samme proces, hun havde også prøvet psykolog osv, men hun fik rigtig meget hjælp af en coach til det. Det ville jeg gøre, hvis det var mig. Vil ønske dig rigtig meget held og lykke med det hele og håber det bedste for dig! Det skal være lidt skidt før det kan blive godt
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
Jeg kan sagtens tabe mig 10 kg eller mere, jeg er faktisk alt for tyk, men jeg har ikke mærket det den seneste tid fordi min selvtillid er i top, og siger folk noget med at jeg er tyk eller noget bruger jeg bare den der :"jeg er fed, jeg kan tabe mig. Du er grim, hvad vil du gøre ved dit ansigt?" det åbner tit folks øjne..
Desuden kiggede jeg lige på din profil, og du har intet at klage over! Du er en meget smuk pige, og BESTEMT ikke for tyk! Der er ingen der kræver at du er perfekt, ingen forventer at du ser ud som alle andre, for alle er forskellige.. du må bare stå ved det og vise folk at du sku er fucking nice lige som du er, hvis du selv tror på det vil de også! Ved det sjældent hjælper meget at få afhvide af andre at man er smuk, men tag det til dig, og op med modet. Har du det meget dårligt med dig selv og din krop, så gør lidt mere ud af dig selv (; Sæt håret på en ny måde og find noget fedt tøj du kan lide.. Min selvtillid har selv været rigtig dårlig, dette led jeg fx under ved fremlæggelser osv, så jeg fik mig simpelthen et par sko, og når jeg havde dem på kunne jeg alt.. så var jeg ikke nervøs, fordi jeg bare følte mig så røvlækker i dem!(: En anden god ting at tage med sig er sit gode humør. For hvis du smiler og er glad vil folk super gerne snakke med dig, og sådan får man også massere nye venner!:D
Og som du selv kommer ind på, så vælg dine venner med omhu. Alle begår fejl, men de skal gøre sig fortjent til dit selskab med gensidig respekt, sjov og hygge. Gode venner er noget af det vigtigeste når det gælder god selvtillid!q;
Kh. Cille < 3
apr 2007
mar 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 36
Fedt, at du er kommet til en erkendelse af at du gerne vil gøre noget ved de dårlige ting i dit liv; det er sundhedstegn. Alene det, at du er bevidst om dit mønster, er positivt!
Nu kender jeg dig jo ikke, så et forsigtigt råd fra min side er at du skal passe på ikke at tage munden for fuld; forstået på den måde, at du ikke må forvente af dig selv, at du kan ændre ALLE tingene på én gang. Det tror jeg at de færreste mennesker er i stand til, og når man så ikke lever op til sine egne forventninger, ender man med at føle det som (endnu) et nederlag.
Derfor: Du må starte i det små. Ikke forvente at du kan "fikse" det hele til perfektion fra dag 1. En vane tager utrolig lang tid at bryde/ændre, så glæd dig over de små sejre i det daglige; det kunne være at du vælger en skål havregryn frem for en pose chips, undlader at drikke cola en dag til maden en dag, får sagt fra overfor en ven, der tager mere energi end vedommende giver, går en tur frem for at blive på sofaen, køber en smart bluse, der får dig til at føle dig køn den dag, ser dig i spejlet og tænker at du jo egentlig har smukke øjne. Sådanne små ting er lig med små sejre, og det er DEM, du skal have fat i og fokusere på! Skide være med at du falder i en dag og går æde-amok. Rom blev som bekendt ikke bygget på én dag! Det er vigtigt at du accepterer det, og ikke ser det som et nederlag. Det hører med til processen, at du falder i af og til. I det øjeblik, du ser det som et nederlag, og det bliver vendt til noget negativt, er du inde i en ond cirkel, og når man først er negativ, er det som om man ubevidst higer efter de dårlige ting; det være sig både dårlige venner, dårlig kost etc. Så tænk positivt! (Jeg ved godt at det er RØV svært, men du bliver nødt til at få taget hul på det.) Når du ryger af sporet, så acceptér det, og guid dig selv venligt tilbage på sporet igen. Tænk, at du PRØVER. Se, DÈT er styrke og god stil! Man kan ikke lave alle de hér ting om, uden at fejle; husk det!
Stor ros til dig for at erkende at du har problemer, og at du vil prøve at gøre noget ved det! Stærk!
Du er også velkommen til at skrive en PB, hvis det gør dig mere tryg.
God dag herfra!
nu må det stoppe!