{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Hvilken Mobil ? {{forumTopicSubject}}

Sidder med en åndsvag expira x10 mini pro. aldrig har jeg haft en telefon med SÅ mange problemer !

Så nu vil jeg have mig en ny.

Og mit spørgsmål er så, hvad ville i vælge.

men jeg er kommet jer lidt i forøbet for kan med sikkerhed vide at største delen af jer vil skrive " Køb dig en Iphone det fungere"
Men ja det kan da godt være, men nu er det ikke lige hele verden der har råd til at give 700-800 kr. om måneden ?? jeg har i hvert fald ikke smiley

Jeg har så lidt kig på en HTC wildfire S, eller en HTC desire S.
Er det noget i er bekendt ved og kan det svare sig eller er det lige så meget lort.

Og hvis i har andre ideér hvor man kan holde sig under 400 kr om måneden så stik mig dem da smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Mobil ?
  • #2   16. jun 2011 Lad hver, jeg har haft min i 3 kvart år, den taber sååååååååå hurtigt strøm allerede, den går ud og tænder igen, nogen gange når du skriver en besked vil den ikke skrive det, så du bliver nød til at slukke den og tænde den igen før du kan skrive en sms og mange andre ting, jeg har ikke være til fred med min og det har min søster heller ikke ..
    og alt dette skulle den ikke gøre ingen gang efter at år..

• #3   16. jun 2011 NOKIA 6303 FTW! Jeg kan godt sige dig, det er en vinder telefon smiley Den bedste jeg længe har haft. For 1 - 2 måneders tid siden, røg den i en spand vand MED rengøringsmiddel i. Så lå den lige og tørrede i et døgns tid, minsandten om den ikke er fuldt brugbar stadig. Købte så alligevel en ny (min mor købte en magen til samtidig) men kunne jeg så åbenbart ikke modtage sms på den, så satte simkortet over i min 6303 og de krunne jeg godt. To dages tid efter skiftede jeg tilbage igen, og kunne nu også modtage sms på den nye smiley Utroligt, men sandt smiley haha. Og nej, det var ikke fordi nogen havde fikset det eller noget, for min mor kunne heller ikke, og det kan hun stadig ikke... :b

• #4   16. jun 2011 Jeg kender intet til Wildfire S, men jeg har leget lidt med Wildfire og den virker god. Nem, lille, simpel, lavet til at være billig, men stadig en smart smartphone.

Min ultimative drømmemobil er en Samsung(Google?) Nexus S, men det er også noget nørderi, for det er ren Android uden alt muligt HTC/Sony Ericsson brugerflade gejl. Desværre er den i næsten samme prisklasse som en iPhone, og jeg har samme problemer som dig. Jeg vil ikke ud at give 5000kr. for en mobil for at jeg derefter taber den på et betongulv og så var det dén mobil.

• #5   16. jun 2011 mon ikke det bliver dne så:)

• #6   16. jun 2011 Jeg har en Nokia N8, den er super og tager 12mp billeder + video i hd kvalitet smiley

• #7   16. jun 2011 htc wildfire er min yyyyyynglings telefon! smiley har den selv og den er virkelig virkelig goood! smiley

• #8   16. jun 2011 Jeg har en Nokia x3 02 en super god mobil

• #9   16. jun 2011 Jeg har en HTC Desire - har aldrig haft en bedre mobil smiley

• #12   16. jun 2011 Jeg har en iPhone, og har virkelig aldrig haft så god en mobil! Kan klart anbefales. - Hvis du vil have den "billigt", så kan du købe den hos Telenor med en Smartaftale. Så kan du få den til afbetaling på 184 kr. om måneden (:

• #13   16. jun 2011 Skal aldrig mere tilbage til Telenor smiley .. har aldrig været så utilfreds med et mobil selskab som det! Fejl på fejl på fejl på felj

Kommentér på:
Hvilken Mobil ?

Annonce