190 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Travo minerals Travo minerals

For en måned siden var Lady svagt forfangen, og hendes ejer og jeg fik sat hende og de andre ind på en mindre fold med mindre græs! Efter jeg oprettede et emne i går, om hvordan man bedst håndterede forgangenhed er ejer og jeg blevet enige om at Lady skal på stram kur!

Hun skal simpelthen på jord - er vi lige ved at få indhegnet og lavet om til jordfold, og så skulle hin selvfølgelig have nogle vitaminer for at fylde op på de vitaminer og mineraler som hun jo ville komme til at mangle, når hun ikke får græs! Og så var ejer ude at købe noget i dag, og han kom hjem med Travo minerals, og som jeg kan læse på pakken synes jeg det lyder som et rigtig godt produkt!

Men ville gerne høre fra jer der bruger det, eller bare Travos produkter!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.
  • Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Travo minerals
  • #3   11. jun 2011 Camilla S dyrlægen OG smeden er ind over! Det jeg spurgte ind til den anden dag var hvordan I gjorde, og hvordan i ville gribe det an! Jeg har det bedst når jeg høre fra flere forskellige personer, uanset om de er erfarne dyrlæger eller privat personer, hvordan man håndtere div ting!

Så bare rolig i går ringede ejer til dyrlæge, for at snakke med ham igen om hvordan vi gjorde det bedst!

Og det var dyrlæge der sagde at hun sagtnes kunne gå på en mindre fold med mindre græs! Så bare rolig, vi har elt styr på det! Men som sagt jeg spørg alt og alle hvordan de gør, for det kunne være man kunne lære noget af det :o)

• #5   11. jun 2011 Hvis du læser de 'små' ord så har jeg skrevet at ejer ringede for at snakke med ham IGEN. smiley

• #7   11. jun 2011 Det er helt okay at have parraderne oppe, det er bare dejligt at der er andre end en selv der hektiker sig for ens heste smiley

• #8   11. jun 2011 Min har fået travo sport og nu travo til føl, plage, ungheste og hopper med føl eller drægtige osv smiley og skiftede pga min 2 årig og mit føl+mor.. Men min ridehest på 13 og shetter på 11 får også af de vitaminer.. (min 13årig hoppe har været forfangen) og det fungere super for hende smiley

Kommentér på:
Travo minerals

Annonce