Hjælp til at finde titler på 2 film .. Hjælp til at finde titler på 2 film ..
Ja, det irriterer mig rigtig meget, at jeg ikke kan komme i tanke om titlerne på 2 film, som jeg så engang for længe siden
Problemet bliver derved heller ikke mindre ved, at jeg ikke kan huske så meget af handlingen ved den første. Men det jeg kan huske fra den (eller i hvert fald mener at kunne huske) er at det var en mini-serie. Genren må have været eventyr, for jeg er ret sikker på, at hovedpersonerne på et tidspunkt befandt sig i det honningkagehus fra Hans og Grethe. Derudover har den ene af hovedpersonerne været en prins.
Det er det eneste jeg sådan lige kan komme i tanke om ^^ Mon der er en derude der har set noget lignende engang?
Den anden film er en tegnefilm om nogle dyr i skoven - mus eller noget deromkring. En af "pigerne" bliver forgiftet (vist ved at drikke noget vand) hvorefter de andre drager afsted for at finde en modgift til hende. De flyver på et tidspunkt også i en selvlavet "flyvemaskine".
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 338
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 338
- Once Upon a Forest
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.048
men er det ikke en grævling der bliver forgiftet og hendes vender her er der en mus ved navn abigal som drager til et spescelt sted for at hente en blomst som kan rede grævlingen
Hjælp til at finde titler på 2 film ..