{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Amazon Kindle {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens =)

Jeg overvejer seriøst at anskaffe mig en Kindle, da jeg kan se flere fordele i det:
- E-bøger er billigere end fysiske bøger
- En Kindle er meget mere handy end fysiske bøger
- En Kindle kan rumme op til 3500 bøger - det kan en normal taske ikke!

Men! Jeg aner ikke særlig meget om, hvordan en Kindle & amazon.co.uk fungerer ifm. køb af e-bøger, 3G, Wi-Fi etc., så jeg har brug for hjælp xb. Jeg håber derfor, at der er nogle af jer, der kan svare på mine mange spørgsmål:

1: Hvad, helt præcist, er 3G og Wi-Fi? Behøver jeg egentlig 3G - kan jeg med fordel nøjes med at den, der ikke har 3G, men "kun" Wi-Fi?

2: Når jeg er inde at kigge på den nyeste Kindle med "free 3G+Wi-Fi" på amazon.co.uk står der dette:
"No Monthly Wireless Bills
No monthly wireless bills or commitments. Amazon pays for Kindle's wireless connectivity so you won't see a monthly wireless bill. There is no wireless setup – you are ready to shop, purchase, and read straight out of the box. See Wireless Terms and Conditions.

Your Kindle may use wireless connectivity to make other services available, such as wireless delivery of personal documents, which may require an additional charge. For more information, see Wireless Terms and Conditions."

Det betyder altså at det er gratis for mig at bruge internettet når jeg surfer rundt og køber bøger på amazon.co.uk, ikke?

3: Hvis jeg forbinder en Kindle med mit netværk herhjemme, så kører det ikke længere inde under Amazons netværk, og de ting der så ellers ville koste penge (se ovenstående citat) ifm. med brug af nettet, vil så ikke koste mig noget, vel?

4: Opladning af en Kindle - hvordan fungerer det ifm. transformeren? Er de engelske opladere forskellige fra de danske?

Hilsen
Selina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amazon Kindle
  • #1   2. jun 2011 Min mor har en Kindle og hun er så super vild med den smiley

1: nu ved jeg ikke om du har en smart phone, men såden som jeg har forstået det så er 3G når du ikke har et netværk du kan logge på og må derfor bruge e-læserns indbygget netlæser, mens med WIFI så kan du logge på en trådløst netværk (gav det mening?) man kan f.eks gå på wifi i Arrivas tog og nogen caféer.

2. Ja det ser sådan ud, men jeg vil lige tjekke Wireless Terms and Conditions.

3. det koster dig ikke noget at køre din kindle over dit eget privat netværk.

4. Jeg mener min mors Kindle kan passe et dansk stik, men er ikke 100% sikker.

• #2   3. jun 2011 Louise R:
    Tusind tak =) Dine svar har hjulpet meget =D

Kommentér på:
Amazon Kindle

Annonce