{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Sommerferie - Hva' ska' I lave?? :D {{forumTopicSubject}}

Ja, keder mig lidt såe..

-Personligt får jeg ferie her den 23.(YES!!!! :D)
De første uger tror jeg ba'r jeg ska' slappe af, hænge ud med vennerne, osv smiley
Så de 2 sidste uger i juli ska' jeg til Spanien, med kusinerne og familien, og når jeg kommer hjem igen ska' jeg ride min overskønne part Chassie op, og så har jeg en uge længere ferie end alle jer andre, MWUHAHAHAA!!!! xD

Hva' med jer andre?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie - Hva' ska' I lave?? :D
  • #1   1. jun 2011 jeg skal på ridelejr den første uge til fredagen. så fredag-søndag skal jeg til skagensfestival. også regner jeg med at jeg også skal til KBH med min bedste veninde, ogmed hende skal jeg også på bondegårds ferie i to dage :-D. også skal jeg ride min nye part noget af sommerferien, så den er klar til undervisningen efter sommerferien :-D.

• #2   1. jun 2011 jeg har kun 14 dage sommerferie og dem skal bruges på hesten har ikke set ham siden jul. og så skal jeg til sølvbryllup og havnefest

• #4   1. jun 2011 Håber på jeg skal arbejde smiley Ellers bare være sammen med hesten, familien og vennerne, på FMI og gøre mig klar til efterskole smiley

• #5   1. jun 2011 får ferie den 15 smiley
    har 2 måneders sommerferie..
    Skal i djurs sommerland, hygge med vennerne og måske i sommerhus, måske til billund med brilliant (noget med noget koldblodstraver show), til kroatien og passe nogle heste og ellers bare feste og ride en hel masse

• #6   1. jun 2011 Være sammen med venner, familie, ride min skønne Wonder og træne/ ride den skønne hingstebasse Sadeek op smiley
    - Og ja, så skal jeg holde min 13 års fødselsdag smiley

• #7   1. jun 2011 jeg har kun ferie i uge 29, 30 og 31 (tror jeg nok xb), men jeg sutter nok til Tyskland med familien på camping igen i år. Evt. også et andet sted, men ved ikke lige hvor smiley
    Og så skal jeg med en ven over og se en Brøndby - FCK kamp næste gang de skal spille. Han siger det vidst nok er i engang i juli måned, så det kan vel regnes med som i sommerferien smiley
    Har ikke rigtig andre planer. Skal vidst bare hygge mig med vennerne smiley

• #8   1. jun 2011 Jeg snutter en lille uge afsted til Holland sammen med to rigtig gode veninder.. ( :
    Ellers står den på hest, hest og hest...

Og en MASSE arbejde.. ( :

• #9   1. jun 2011 Jeg smutter nok afsted på hesteryg nogle dage. Ud i naturen på western maner smiley

Ellers skal jeg bare være hjemme, da jeg skal spare op til et par ture til Bonn og Barcelona i henholdsvis oktober og november smiley

• #10   1. jun 2011 Jeg har lige 2 eksamener, så er der ferie indtild midt i august smiley Skal nok arbejde en del og så bare en tur i sommerhus med kæresten, da vi var i thailand for en måned siden.. Skal hygge en masse med min hestebasse og måske på en lille "ferie" ved min mor.. smiley

• #11   1. jun 2011 Var en smut i Barcelona for et par uger siden, så holder mig indenfor Norden resten af sommeren smiley
    Har kun 3 ugers sommerferie, da jeg har arbejde.. Men ud af de 3 uger, skal jeg bruge én uge i sommerhuset i Sverige, og én uge på at flytte. Og én uge på at slappe af smiley

Kommentér på:
Sommerferie - Hva' ska' I lave?? :D

Annonce