{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.333 visninger | Oprettet:

Kan ikke spise....... {{forumTopicSubject}}

Heeej;-).
Jeg har et problem... Jeg spiser ikke, og føler mig mæt hele tiden ! Og alligevel sulten.. Og hver gang jeg føler mig rigtig sulten, kigger jeg i køleskabet.. Selvom der er noget jeg kan lide, vil jeg bare ikke spise det.. Fra i søndag, har jeg spist imellem 4-8 rugbrødsmader som det hele og intet andet.. Hvordan kan jeg så føle mig så mæt?...
Og har et problem i forvejen, med at jeg taber mig hurtigt.. Det er lidt vildt træls..!s;
Vil rigtig rigtig gerne have noget at spise, inden undervisning.. Så har fået min mor til at huske mig på at jeg skal spise.. Det gjorde hun så igår, men der kunne jeg ikke spise det op..
Hvad skal jeg gøre? :-)........
*stavefejl er gratis. smiley *

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke spise.......
  • #1   1. jun 2011 Jeg har/haft samme problem, med at jeg simpelthen glemte at spise..

Men du er nød til bare at spise noget, også selv om du føler dig mæt.
    Jeg har problemet med at når jeg bliver sulten er jeg det i 5 - 15 min og derefter kan jeg simpelthen få kvalme hvis jeg bare tænker på mad, men prøver alligevel om jeg ikke kan spise noget.
    Efter jeg er kommet i lære og spiser sammen med de andre kollegaer er det blevet meget bedre og er også begyndt at kunne mærke at jeg er sulten i længere tid af gangen.

Men prøv at lave noget lækkert, jeg har tit lidt frugt til at stå der er skåret ud, så det er nemt lig at tage et stykke, og derved kræver det heller ikke at du spiser fx et helt æble på en gang men spiser det lidt efter lidt. Jeg sørgede også for at der altid var ting i køkkenet som jeg rigtig godt kunne lide, tit var det nok ikke de sundeste ting, men så fik jeg dog lidt at spise.

Men indtil jeg var omkring 20 år kunne jeg sagtens glemme og at spise i weekenderne hvis der ikke var nogle der sagde jeg skulle. og har i mange år kun spist morgenmad og aftensmad.
    Jeg VED godt det ikke er sundt, og har ikke lyst til at diskutere det.

• #3   1. jun 2011 Jeg havde det på samme måde. Sulten som bare pokker, når jeg så så maden var jeg mæt. Jeg tog til lægen, pga. søvnproblemer, je, det resulterede i, at jeg kom hjem med stress og begyndende mavesår.
    Jeg synes, at du skulle tage en tur til lægen, hvis det forsætter.

• #4   1. jun 2011 ¤Emma - Savn på Bacil<3 ¤
    Tak for rådende. smiley

Conny Jessen B
    Har været til lægen, og er blevet behandlet mod mave sår, i 2 måneder. Og det er ikke dét, jeg har behandling for noget andet med min mave, men det har ikke noget med min mæthed og sultenhed at gøre. smiley

• #5   1. jun 2011 Nå, okay. Jamen, så håber jeg at du finder en løsning på problemet og kan spise lidt igen ;o)

• #6   1. jun 2011 Tak smiley

• #7   1. jun 2011 havde det samme engang, var mæt, og kunne aldrig spise op.
    Der gik bare lidt tid, og til sidst kunne jeg godt få spist.
    Men tror bare at det var noget jeg havde mentalt..

Men du skal i hvertfald bare få spist noget, hvis det er, så må du tvinge det i dig selv.
    Man kan ikke gå en hel dag uden at få noget at spise.

Håber du får det bedre snart!:-D

• #8   1. jun 2011 Har samme problem pt, jeg føler mig heller ikk sulten på nogettidspunkt. Jeg tvinger mig selv til at spise bare lidt om dagen. Tror så ved mig at det skyldes stress over eksamenerne og Mors stævnet.

• #9   1. jun 2011 Jeg har det også sådan for tiden.. Kan være mega sulten men har slet ikk lyst til noget..
    Måske skal du ta med hen og handle og se om i ikk kan finde noget lækkert? eller gå ud og spise og sådan noget..

• #10   1. jun 2011 • C S M ; TEAM MEINERTZ. M F. •
    Jeg kan godt gå en dag til en halvanden dag, ikke at spise noget, og kun drikke vand.. smiley

Christina M
    Jaaa, det vildt træls... Men held og lykke med Eksamerne og Stævnet!;)

• #11   1. jun 2011 Det første jeg tænkte var også mavesår, sådan havde jeg det nemlig også da jeg havde det.. Hmm men kan læse det er det ikke..
    Kan det være nogle tanker du går og tumler med ?
    Men god bedring:-)

• #12   1. jun 2011 Same here.. Har stadig svært ved at spise alt maden op, men jeg nærmer mig målet! smiley jeg tvinger det bare i mig, selvom jeg mæt, liiiiige til at jeg virkelig tænker, nu KAN jeg ikke mere.. kan jeg tænke tanken "jeg kan godt liiiige", så fortsætter jeg smiley

• #13   1. jun 2011 Jeg har haft det sådan en måned, men det er pga. brud med min eks. Det har bare gjort at alt lyst til mad er forsvundet. Jeg tvinger det i mig. Ret nederen, da jeg normalt er ret madglad.

Kommentér på:
Kan ikke spise.......

Annonce