{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 vs. HTC?
  • #1   29. maj 2011 jeg søger også efter ny tlf. og er nået frem til at skulle have en HTC, fordi de er mere holdbare end iphones...

• #3   29. maj 2011 Iphone!

• #4   29. maj 2011 Nu har jeg selv en htc (godt nok en wildfire) men vil bestemt ikke anbefale den. Den er ufattelig langsom! Så hvis jeg var dig ville jeg tage iphone :=

• #5   29. maj 2011 iPhone for the win!

• #6   29. maj 2011 Okay smiley

• #7   29. maj 2011 iPhone ! smiley

• #8   29. maj 2011 Min far har en HTC, og beklager sig hele tiden over hvor langsom og træls den er.. Så vil sige iPhone!! smiley

• #9   29. maj 2011 okay, mange tak til alle svarene smiley

• #10   29. maj 2011 IPHONE!!!!!

• #11   29. maj 2011 HTC helt sikkert!! Deres budgetmodeller som Smart og Wildfire ER meget langsomme - derfor også billige.. Men deres topmodeller som Incredible S og den kommende Sensation er super hurtige og meget mere nuancerede en Iphone. Alle der har prøvet en HTC og anmeldere siger det - HTC kan mere end Iphone..du har mange flere muligheder og kan billigere eller helt gratis få apps og indstilliger som man ikke kan med Iphone - fx. gratis navigation fra Google, helt som en alm. gps..
    Men hvis du i forvejen har en MacBook kan en Iphone måske godt være noget for dig, da de spiller sammen på mange måde og komlimenterer hinanden godt..
    Men hvis jeg var dig villle jeg helt sikkert vælge en HTC Incredible S eller vente på HTC Sensation (tjek den ud under kommende modeller på htc.com) smiley Jeg har selv haft HTC siden deres første Android Magic og skiftet til nyerer modeller løbende..kan kun anbefale dem.. + min kæreste havde HTC og købte en Iphone 4 og blev skuffet over alle de muligheder Iphone manglede i forhold til HTC..
    Og vælg for guds skýld ikke andre Android-telefoner end HTC - de andre, fx. samsung el.lign kan ikke lige så meget som HTC smiley

• #12   29. maj 2011 Jeg ville klart vælge iPhone4, jeg har aldrig oplevet en federe tlf. Jeg er utrolig glad for min.

Jeg har nu hørt det modsatte af hvad Line J har, at de har haft en bedre oplevelse med iPhone end med HTC.

Derudover er iPhone's App Store langt mere sikker at bruge end Android Market, da Android Market er åbent, og derfor kan folk uden problemer lægge apps ind med virus og andet dårligskab (: App Store er lukket og Apple skal godkende det der kommer derind, og det er derfor gennemtestet og sikkert.

• #13   29. maj 2011 Klart Iphone !!!

Jeg fik en HTC i sommeren 2010, men det gik hurtigt op for mig at jeg var helt galt på den, med det telefonvalg. i løbet af et par uger var jeg rigtig træt af den.. Den var langsom, drillede rigtig meget, og så var den bestemt ikke særlig brugervenlig. desuden irreterede det mig at hvis man trykkede på en bestemt knap, som man ofte kom til ved en uheld, skiftede hele designet så man overhovedet ikke kunne finde rundt i tingene.

Til jul samme år, altså et halvt år efter, fik jeg så en Iphone 4. Jeg var rigtig imponeret over hvor nem den er at finde ud af!! der gik ikke andet end et par timer, før jeg kunne udnytte rigtig mange af dens muligheder.
    Og det bedste af det hele: Den er SÅ enkel at finde rundt i, og der er ingen programmer der gemmer sig.

Har aldrig haft problemer med min, og simpelthen SÅ glad for den. Har nu også fået en macbook, og de spiller rigtig godt sammen.

Kommentér på:
Iphone 4 vs. HTC?

Annonce