{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Familieliv med små børn og ridning {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste blev forrældre til en dejlig datter d. 3. november sidste år. Det kræver meget at have sådan en lille størrelse, som altid skal komme i første række. Så derfor vil jeg høre om der er andre der har små børn og hvordan I får forenet familielive og samtidig kan bibeholde jeres interesse for ridning. Hvordan gør I hos jer ? Håber I kan komme med gode råd. Jeg fortæller også gerne om mine erfaringer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Familieliv med små børn og ridning
  • #1   28. maj 2011 jeg har en pige på 2år og en på 10 måneder... de tager tid smiley men jeg har taget mig tid til at ride... man har som mor også brug for tid til sig selv, så jeg har bare taget mig tiden og så måtte manden tage ungerne imens... de fleste dage har det nu fint kunnet lade sig gøre at ride mens den mindste sov i barnevognen ved siden af banen... og den store har leget ved siden af banen...

• #2   28. maj 2011 Jeg tager mig også tiden til det. Mikkel blir 3 lige om lidt og han har en far også som så må tage over. Jeg har brug for min tid sammen med hestene for ikke at blive bims smiley

• #3   28. maj 2011 jeg har en på 2 og 4 og i starten gik det fint havde dem bare med i barnevognen.. på det seneste er det kun den store jeg har med da hun selv går på legepladsen. men på nuværende tidspunkt kan jeg ikke få det til at fungerer så stort set været nødt til at stoppe.. min mand spiller hockey 2-4 gange om ugen så han tager ikke særlig meget over:-(

• #4   28. maj 2011 Vi har 3 børn på 1-4 of 7 år. Her har jeg også taget mig tiden. Jeg kan kun ride skovture, hvis jeg skal på bane skal hesten læsses. Så her må manden også tage over. Han har dog nogen sæsoner hvor han arbejder meget, og han spiller fodbold så der er da nogle uger hvor jeg ikke rider så meget som jeg gerne vil. Men jeg når ca 3-4 ture om ugen. resten af tiden leger jeg med dem fra jorden ude i folden, med baby alarm i lommen.
    Vi har hestene hjemme, det gør det noget nemmere. Plus at jeg håber at drømmen om egen ridebane går i opfyldelse, det vil også hjælpe en del.
    Men ride det skal jeg, ellers brænder jeg sammen. Det er mit energiboost for at fungere psykisk, på job, som mor og kone.

Kommentér på:
Familieliv med små børn og ridning

Annonce