{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Hær og soldater(spg.) {{forumTopicSubject}}

Hej Hg. Jeg har lige lidt spørgsmål omrkign hæren og soldater osv. Hvis i vil hjælpe lidt smiley
-I kan bare svare på dansk xD

•How old are the youngest people
•Why will they sacrifice their own life for the Army
•How many people are in the Army

•How many soldiers has been killed in a war from Denmark
•How many soldiers has been killed in a war from USA
•Where is the most dangerous place to be in war

•s it a choice or a must (I USA)

Tak, - hvis i lige keder jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hær og soldater(spg.)
  • #1   24. maj 2011 Nogen af de spørgsmål er jo ikke lige til at svare på!

Altså ligesom Christina&Lady siger til spørgsmål 4 f.eks. Hvor? der er flere af spørgsmålene der skal gåes mere i dybden smiley

• #2   24. maj 2011 1. primært 18år, men tilbage i 1 og 2 verdenskrig var de helt ned til 15-16år :s
    2. Mange soldater mener, at det er en ære at dø for deres land, hvilket de er blevet bildt ind inden de tager afsted. Tit hører man, at soldaterne udtaler sig om, at man skal kunne forsvare sit land og tage ansvar - men er det virkelig det sikreste at gøre, hvis landet vil undgå konflikter med andre lande, det har jo tydeligvis den modsatte effekt(tænker her på terroangreb bl.a.)!
    3. Undersøg det på nettet xD Men alt for mange! smiley
    4 & 5, Det er rigtig godt at se på hvor mange der er døde i krigen fra DK og U.S. men sammenlign også med de lande, som DK og US er gået i krig med! Hvor mange er blevet dræbt der?
    6. Det har jeg ikke nok forstand på, så det kan jeg ikke helt sige. Mener du land eller hvor man befinder sig i selve krigen?
    7. Det ved jeg heller ikke - men jeg vil tro, at man selv kan vælge i USA, eftersom der er rigeligt der gerne vil.
    Grundlaget for at gå ind i krigen (i Irak og Afghanistan) er også spændende!)

Jeg ved ikke om du kan tolke min formuleringer - men blev lige fanget af emnet og skyndte med at gafle ned smiley

• #3   25. maj 2011 Ja, det må i undskylde, havde ikke lige tænkt på at formulere mig..
    How old are the youngest people

•Why will they sacrifice their own life for the Army
    Altså, hvad er det der gør de tager i krig, endte i Irak, Afganistan eller et eller andet sted.

•How many people are in the Army
    Kan godt se den er lidt svær.. Sådan.. Hvor mange er meldt ind i forsvaret? Både i DK og USA?! Ved ikke hvor man kan finde det.. Kan man det på forsvaret.dk?

•How many soldiers has been killed in a war from Denmark
    Afganistan, den skal jeg lige have rettet smiley

•How many soldiers has been killed in a war from USA
    Endnu engang, fra Afganistan. Her hørt noget med at DK er det land der har mistet flest soldater i forhold til vores indbyggertal.

•Where is the most dangerous place to be in war
    Og ja, det er jo nok Afganistan - Er det så Helman-provinsen?

•Is it a choice or a must (I USA)
    Er det noget ALLE skal i USA, eller er det et valg, ligesom her i Danmark?
    Hvordan er reglerne egentlig her i Danmark? SKAL man meldes ind i forsvaret eller? Hvad hvis der bliver krig I Danmark, skal alle mænd så i krig?

-Tak for jeres svar indtil videre smiley

Kommentér på:
Hær og soldater(spg.)

Annonce